Röda dagar =döda dagar

Uttråkning deluxe....

Det finns MASSOR att göra hemma (belive me...) men det är motigt. Har tvättat och diskat men det är ju inte nog såklart för det ligger en massa leksaker på golvet som måste dammsugas och köksbordet har drivor med all möjlig skit och i Alvins rum finns det huuur mycket ovikt rentvätt som helst osv osv osv. Borde anställa någon ;-)

INTE blir det bättre när man mår kasst psykiskt heller, jag lovar. Om det är motigt vanligtvis är det ju ingenting motför när man mår så här. Då prioriterar man bara det allra viktigaste: mat, kläder, hygien och uppmärksamhet till barnen och allt utöver det är skit samma.

Mat till Elmer nu då...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag förstår precis dina tankar... Massa kramar!! <3

2010-05-13 @ 13:55:17
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Johanna

Av va fan, vissa dagar får man strunta i det mesta. Disk kan ju vara bra att ta iof, annars blir det ännu värre sedan, men resten. Fuck it! :P

2010-05-13 @ 14:27:16
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Trollis

Och jag tycker precis tvärt om. Du har så mycket energi och är så stark gumman. Du kan få jobba på mitt jobb, så kan jag vara mamma en stund =)

2010-05-13 @ 14:48:36
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anonym

Men nu när du verkar må sähär dåligt, har du INGEN som hjälper dig med barnen? Ingen alls? Du skulle kanske ha behov av en hemma-hos:are eller nått?

2010-05-13 @ 21:07:11


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback