Ny & gammal Buzzadorkampanj!

Jag har blivit utvald till ännu en kampanj hos Buzzador!

Vi ska få prova Nestlés Vete/persika Drikki! Paketet är skickat till oss idag.




Jag har nyligen även skickat in slutrapporten på senaste testet. Min allra första kampanj blev Sensodyne tandkräm, vilket kändes rätt skönt eftersom den faktiskt var en bra produkt. Hade varit trist att låta gnällig redan på första kampanjen. Men som sagt, nu slapp jag det.

Sensodyne hade lovat att hjälpa mot ilningar i tänderna efter några dagar. Jag har mest haft problem med ilningar medan jag borstar tänderna och kände även av detta när jag provade Sensodyne första dagen, MEN redan andra dagen var ilningarna som bortblåsta.



Så JA jag är helnöjd och kommer fortsätta med Sensodyne.

Ska bli spännande att testa Drikki, då slipper jag tycka så mycket, det får Elmer och hans kompisar göra istället ;-)

***

Vad är Buzzador?

Så här står det om Buzzador på hemsidan:
 


"Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det."


Om du använder den här länken så blir det jag som rekryterar dig och det skulle göra mig glad såklart :-)  https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Beckah82

Kommentarer
Postat av: Elin

Har just rapporterat in Sensodyne med, visst funkade den, men den smakade ju inge vidare alls, de hade kunnat skicka med olika smaker tycker jag :-D

Gick ju åt dubbelt så mycket tandkräm eftersom jag och P va tvugna att borsta med annan efteråt för att slippa den äckliga eftersmaken.

Men smaken är ju som baken :-)



Drikki ska vi testa också :-D Testade den för 2 år sen genom buzzador och det blev en favorit!!

2010-05-07 @ 15:19:39
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kostar de absolut ingenting?

2010-05-07 @ 18:54:11
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det kostar absolut INGENTING! Om det inte är så att det är ett stort paket som måste hämtas på posten så man tar bilen till posten - då kostar det ju bensinpengar ;-)

2010-05-07 @ 19:03:28
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: hanna

blev inte uttagen till sensodyn synd då jag har massa problem med mina tänder MEN är oxå buzzador på drikki nu:=) ska bli kul å se va alvin å hans vänner gillar den

2010-05-07 @ 19:27:04
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag ska också få hem Nestlés Vete/persika Drikki, det är det första jag får från Buzzador så det ska bli kul att testa:)

2010-05-07 @ 20:05:16
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Shmidtblog6064

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:42:17
URL: http://shmidtblog6064.blog366.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback