Nämen! Nelly.com kan de också!

Jag trillade nästan av stolen ....men det var ju lika så bra eftersom jag ändå var tvungen att krypa ner på golvet och leta efter hakan...


Nelly.com KAN faktiskt vara riktigt trevliga, tillmötesgående och intresserade av att vara serviceinriktade. Efter många turer kom detta mail:


"Jag kan hålla med dig om att poängen med att handla på nätet är att man skall slippa gå ut eller åka iväg för att göra sina inköp. Vi ber som sagt verkligen om ursäkt för att vi skickat fel.

Vi löser det så här denna gången.
Vi har lagt upp ett nytt par skor i storlek M på ditt kundnummer och den ordern kommer att behandlas under morgondagen och kommer då att skickas ut till dig kostnadsfritt!
Vi har även lagt in 500:- i nellypengar (utöver de 39:- som du tidigare fått) Dessa kan du handla för framöver på vår sida!

Hoppas att vi kunnat få dig på lite bättre humör :)

Hör av dig igen om det är något mer.
Ha en fin eftermiddag!

Mvh *****"



Erkänn att ni är sugna på att läsa allt JAG skrivit till DEM också? ;-) men det får ni inte! Hah!

Jag mailade tillbaka och skrev att det naturligtvis är oerhört generöst men att jag absolut inte behöver ha några 500 kronor. Det enda jag velat ha hela tiden är ett par Bobux i storlek Medium.

Men visst är det helt fantastiskt snällt ändå?


Tack så mycket Nelly.com :-)

Kommentarer
Postat av: Elin med Olivia

Du är min idol! :-D

2010-05-05 @ 00:05:27
Postat av: Elin

Underbart

2010-05-05 @ 08:21:03
Postat av: sofi

Om du vill sälja de bobux tofflorna du fick hem i stl s så är jag intresserad av dom =) Mvh Sofi!

2010-05-05 @ 08:28:06
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

'Hihi det är vi som är pinkbloggers. ;)

2010-05-05 @ 08:42:32
URL: http://salkert.se
Postat av: froidan

Men oj ja, väldigt snällt! :)

Jag har dock inte fått tillbaka mina pengar från dom än ;/

2010-05-05 @ 09:00:57
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart att de ersätter sig så som du svartmålar dem i inlägg efter inlägg.

2010-05-05 @ 09:29:37
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Det TAR sig, haha. Skönt om det blir rätt den här gången. (Ja, det är väl bäst att skriva OM när det blivit fel så många gånger innan..)

Och ja, det brukar löna sig att härja lite. Förr eller senare tar striden slut. Inte alltid man vinner iofs, men rätt så ofta är min erfarenhet.

Håller tummarna för att det blev rätt nu då!

2010-05-05 @ 10:07:57
URL: http://egomamma.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tänkte också på det Egomamma :-D TÄNK om det dimper ner ett par i FEL storlek i brevlådan. Jag tror inte jag pallar det asså...

2010-05-05 @ 10:15:56
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lena

Jag testade att Googlea Nelly.com för några dagar sedan. På tredje eller fjärde plats låg Gossips inlägg om att Nelly och Kissie misstänktes ha fuskat. På plats 11 låg ditt blogginlägg där du varnade för dom. Dom kanske också noterade det. Enorm badwill. Kul att du får rätt storlek till slut :-)

2010-05-05 @ 21:12:47
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ibland är det nyttigt att ha en blogg ;-)

2010-05-05 @ 21:27:37
Postat av: Hémorroïde

Oj, det var inte illa. Dock så skulle jag glatt ta emot 500-lappen:)

2010-05-20 @ 15:09:02
URL: http://www.fr.hemapro.com/
Postat av: claudia'*

Hej! , tänkte beställa från nelly, men tvekar när de står att man ska skriva in cvc, är det säkert?

det brukar väl inte bli för mkt krångel med pengarna? , / ps. maila tillbaka !

2010-07-23 @ 00:05:23
Postat av: claudia'*

Hej! , tänkte beställa från nelly, men tvekar när de står att man ska skriva in cvc, är det säkert?

det brukar väl inte bli för mkt krångel med pengarna? , / ps. maila tillbaka !

2010-07-23 @ 00:05:30
Postat av: claudia'*

Hej! , tänkte beställa från nelly, men tvekar när de står att man ska skriva in cvc, är det säkert?

det brukar väl inte bli för mkt krångel med pengarna? , / ps. maila tillbaka !

2010-07-23 @ 00:05:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback