Mot Borås

Jahapps. Nu är Alleballen på dagis, men han ville verkligen INTE gå dit idag så jag fick typ släpa dit honom. Jobbigt när de inte vill. Inte så att han grinade men han SURADE som sjutton och ställde sig i ett hörn med armarna i kors och vägrade allting.

Märks det att jag har ett trotsbarn? ;-)

Nu ska jag klä på mig och Elmer så kommer Johanna & Alexander snart och hämtar oss för att åka till Borås och sjukhuset. Det har gått typ 12 dagar sen provtagningen i Göteborg så den lär jag väl inte få veta något om än, men man kan ju hoppas.

Nepp nu får jag greja Elmer :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Lykke til. Bamsekramar om dere <3

2010-05-18 @ 09:49:59


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback