Måndagslista 31 maj

Japp! Nu hakar jag på detta underbara initiativ jag också. Jag tror att jag behöver det så detta är för min skull! Jennys måndagslista! Jag har bestämt mig för att jag måste skriva 10 grejer varje vecka.


Idag är jag glad för att:

♥ Elmers provsvar var toppen
♥ Solen skiner
♥ Det är städat hemma
♥ Sommaren är på väg
♥ Jag har en massa underbara vänner
♥ Jag har så fina systrar
♥ Allt känns lite gladare för stunden
♥ Jag har pratat i telefon med någon jag tycker väldigt mycket om
♥ Det är roast på Berns på TV ikväll
♥ Jag har världens bästa stöd och mentor i en klok och underbar människa på nätet, massor av fina PM på fejjan varje dag :-) Tack fina du <3 Du vet vem du är...



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men herregu' vad smart. Jag måste tjuva idén jag med. Precis vad jag behöver efter en måndag som denna. Få försöka uppmuntra mig själv.



Bye!

2010-05-31 @ 21:12:15
URL: http://sweamne.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken underbar, underbar måndagslista... det finns ju så många bra saker... men ibland är det lätt att glömma dem ;-D



Kram

2010-06-01 @ 06:38:45
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Så roligt att du gjort måndagslistan också :) Visst är det härligt sätt att peppa sig själv?! Hoppas du är med igen nästa måndag :)



Kramar!

2010-06-01 @ 10:08:30
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Rolig idé! Jättebra för humöret! Det märks så mycket bättre att det finns många saker att vara glad över om man ser dom svart på vitt. =) Kram

2010-06-03 @ 09:22:51


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback