LOVA - finaste Lova :-( *gråter*

Nu har världens finaste Lova farit vidare till en bättre plats <3

Vi är många som följt hennes kamp genom mamma Anna-Marias blogg: http://bambinidolce.blogg.se/

 

Man kan välja att hålla distans, skydda sig själv. Det gjorde inte jag. Jag tog till mig Lova och hennes historia och släppte in henne i mitt hjärta. Det är inget jag ångrar, trots den smärtan jag nu känner. Lova är värd varje liten tår. Det enda jag kan tänka är att om det känns så här smärtsamt för någon som inte ens träffat detta underbara flickebarn, hur måste det då inte kännas för alla som har det? Alla Lovas vänner och bekanta och framförallt; familj! Alla mina tankar går till er ikväll! <3 <3 <3

 

Lova har lämnat ett stort tomrum efter sig men hon skänkte väldigt mycket till världen på sina 6 år. Förrutom kärlek och lycka i den egna familjen så har Lova skänkt oss alla ett viktigt budskap om att vara rädda om varandra och ömt vårda den tid vi har tillsammans. Hon har även skänkt massvis av kunskap genom sin sjukdom. Kunskap som kanske kan vara till nytta för andra barn i framtiden. Lova hade en extremt ovanlig Cancer.


Nu ikväll har jag skänkt ytterligare 500 kronor till Lovas spargris till förmån för Barncancerfonden och jag vill uppmana ALLA både privatpersoner och företag att göra det samma. Ge det din plånblok klarar av, varje liten gåva är betydelsefull.


<3 <3 <3 LOVA du lever och finns för alltid i minnet hos många hundratals, tusentals människor. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Tack för allt du gett oss alla <3 <3 <3

 

 

Bilden är lånad med tillstånd från Lovas mamma, ta den INTE
^^LOVA^^ 2003-12-04 - 2010-05-22



LOVA! Du fattas världen!

http://bambinidolce.blogg.se/

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag finner inte ord.. det är en sån tragedi :-(

Alla tankar till familjen.

2010-05-22 @ 20:02:15
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, lilla Lova :-(

2010-05-22 @ 20:05:12
Postat av: Mitha

Du har skrivit så fint Beckah, fått ner allt det där som jag och massa massa fler också känner nu. Jag tog också till mig detta flickebarn till hjärtat så fort jag hamnade på bloggen för ganska längesen nu! Jag har en stor klump i halsen och det gör ont i hjärtat att detta skulle behöva drabba henne och hennes familj/nära och kära.



Lilla Lilla Rara Lova <3

2010-05-22 @ 21:12:22
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 Mitha

2010-05-22 @ 21:14:49
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Erika

Det är så grymt, så orättvist. Hon va en sån fin liten tjej... Många tårar som runnit ikväll...

2010-05-22 @ 21:21:08
Postat av: Thile

Vennen min, jeg sier som Mitha, du skriver så fint, du skriver det jeg gjerne vile skrive.

Godt du finns, gode Beckah <3

2010-05-22 @ 22:26:49
Postat av: Saramedm

Nej

Jag har de sista dagarna läst mig igenom bloggen och gråtit floder

2010-05-22 @ 23:25:11


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback