Här händer grejer :-P

Jahaja :-)

Igår efter mina syrror gått hem så lyckades jag:


Plocka i ordning
Bära upp en del grejer på vinden
Dammsuga
Skura golv
Laga mat (biff, potatis blabla)
Mata barn (och mig - yey)
Städa undan middag
Mata Elmer med gröt
Bada Alvin och Elmer
Natta Alvin och Elmer
Se en halv film
Sy upp 2 par byxor och sy in 1 par byxor
Städa rent diskbänken och diska efter middagen
Rensa ur mitt skåp med plastbyttor (HERREGUUUD va många! jättemånga lådor utan lock och lock utan lådor att kasta)
Diska rent alla Tupperwaresaker jag fick av syrran för länge sen som inte fått plats i plastlådeskåpet
Städa toaletten (okej då, inte jättenoga men hyfsat)
Hänga 2 tvättar
Plocka fram kläder inför idag
Jobba lite på mitt projekt i datorn
Ta en dusch

+ natta om barnen 3 gånger för de vaknade och gnällde hela tiden *SUCK*

Tänka sig vad mycket man KAN hinna om man bara får en spark i ändan först :-) ...det och så att man är vaken alldeles för länge förstås ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att du fått lite gjort! Det är alltid svårast att sätta igång, sen brukar det rulla på av bara farten!



Ha en bra dag!

2010-05-17 @ 09:54:51
URL: http://fokuserad.net
Postat av: thile

Vennen min, så duktig du er <3. Godt du tenker på deg selv med mat =) Klem

2010-05-17 @ 09:55:06
Postat av: Denise

Du kan OM DU VILL! Blir lite avis på din "spark i häcken". Vill oxå ha mkt energi...

Klankar dina syrror ner på dig för att du bad om hjälp (skäms du att visa din röra i hemmet?)Hoppas dem fortsätter vara schyssta mot dig och ger en hjälpande hand ibland.

2010-05-17 @ 12:58:24
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Skulle någon utomstående komma hit så skäms jag men inte inför syrrorna och ja, de är rätt hårda. Fick en del skäll igår :-P men men det kunde det ju vara värt...

2010-05-17 @ 13:00:57
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika

Kan det inte ha liiiite att göra med att du faktiskt mår lite bättre också? :) Efter att du fått skriva av dig o allt, så kanske du mår lite bättre, å då blir det ju lättare att ta hand om saker o ting ... ?



Är för övrigt jätteglad att du verkar ha vänt igen, å blivit den glada uppåtbeckah igen :)

2010-05-17 @ 23:03:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback