Hämtat ut paket

Lugnt här hemma :-)

M var hit och skjutsade mig till affären + hämta ut paket (tackar) och sen så tog han med sig Alvin hem till sig för övernattning. Elmer har precis tryckt i sig kvällsgröt + macka och ska snart ner i badet. Lille palt. Han har varit himla gnällig och mammig idag. Känts varm också men jag har inte tempat. Kollade i morse och då hade han sin normaltemp men blev varmare senare.

Jag har en massa jobb ikväll :-/ hänga tvätt och diska - urtrist verkligen.

Just ja, paketen. Jag fick bland annat min vinst från Apotekettävlingen så för den som undrar hur mycket en årsförbrukning våtservetter är så kan jag avslöja att det är 36 paket med 80 servetter i varje ;-) jag dumpade av ett gäng paket i M:s bil, får ta och dela med mig till några fler. Jag hade föreställt mig att de skulle lösa det på ett annat sätt. Typ värdekuponger eller liknande men nepp de skickade tre kartoner som jag fick hämta ut.

Var lite annat jag hämtade ut också. Visar sig nog i bloggen framöver ;-)

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och sen natta Bellen (jag vill skriva Belle men det gååår ju inte när barnens kusin heter Belle så det får bli Bellen).


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ringde dig idag och undrade väl mest om vi skulle ses och ta en fika och prata ut lite...men du svarade inte...nu är jag hemma igen...om du undrade varför jag ringde så var det anledningen...Kram

2010-05-28 @ 19:40:39
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja jag såg det sen Pauline :-/ trist att jag missade. Vi får ses en annan gång, kul att du ringde :-) kram

2010-05-28 @ 19:45:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sophie

Vann också en årsförbrukning av våtservetter i höstas. Natusan oparfymerade. :P Och har ett par paket kvar, hahaha räckte INTE ett år med andra ord. ;) Men antar de räknar på ett barn, inte 6. Jättekul iaf, för de kostar ju pengar.

2010-05-28 @ 19:48:32
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Annica

grattis till vinsten!



vart hittar man en sån tävling? skulle ju inte sitta helt fel med massa våtservetter=)



ha en bra kväll

2010-05-28 @ 20:14:32
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tävlingen var genom Bloglovin, Vi var 30 bloggare som höll tävlingar för Apoteket och samtidigt pågick det en inbördes tävlan mellan oss bloggare om vem som skulle få flest deltagare i sin tävling. Den tävlingen vann jag.

2010-05-28 @ 20:16:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annica

aha då förstår jag=)



2010-05-28 @ 20:26:21
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Lindet

Jag vann tidigare en årsförbrukning av natusan...

de ställde en pall utanför ingången. Haha!

Men det finns fortfarande kvar. Tror däremot inte det räcker i ett år. Men uppskattat ;)

2010-05-28 @ 23:50:27
URL: http://lindet.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback