Ett klockrent citat

Hörde världens bästa citat på Criminal Minds:

"Experience is a brutal teacher, but you learn. My God, do you learn."
— C.S. Lewis


Så jävla bra, passar mig på pricken.


Ska förövrigt gå och lägga mig stax, är dödens trött kan jag lova! Jag vet att många väntar på att jag ska presentera vinnarna i Göteborgspasstävlingen men ni får vänta lite till. Hade det varit en lottning så visst men nu ska jag läsa igenom alla och välja vinnare - vilket blir extremt svårt, ja har gluttat lite och det är såå många som jag vill skicka på äventyr i Götet.

Innan sängdags kommer ett litet inlägg med bara BEBISBILDER! Så håll utkik strax.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fast jag lär mig aldrig att lägga mig i tid, trots att jag bittert får erfara varje gräslig morgon ;)

2010-05-07 @ 09:53:07
URL: http://vitaeinnuce.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback