Dags för UV-samtal och läkarbesök

Lilleplutt ligger och sover men jag måste väcka honom om han ska hinna äta - DRYGT! Vi ska nämligen iväg på Victors Utvecklingssamtal i skolan. Ska åka om typ 40 minuter så det är en anings brått. Han äter dock väääldigt fort! På några minuter slukar han en 8-månadersburk och sen en fruktbägare eller bananhalva på det.

Han somnade innan maten för jag var tvungen att gå och posta ett brev till FK och hämta ut mitt Buzzadorpaket :-) så vi tog den omvägen när vi gick hem från Johanna och Alex.

Sötungar! de gillar verkligen varandra, så kul! Elmer gillar Alexanders hund Bamse också *s* och ska jaga honom hela tiden som om han på allvar hade en chans att fånga ;-)

Imorgon ses vi igen för Johanna skjutsar oss till Borås. Elmer ska på sitt vanliga läkarbesök. Jag gissar att det är sista månadstäta besöket så nästa gång blir om 3 månader. Vi får väl se, det känns såklart bra att han fått vara frisk så att det går att glesa ut, men samtidigt så är det så mycket grejer som får mig nojig hela tiden med prickar och sånt. Men det kanske blir bättre när jag fått provsvaren, dem ser jag fram emot.

Nej HÖG tid att väcka bebisen nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det går bra hos läkaren, och så ville jag bara ge dig en kram för du verkar ha det lite jobbigt i övrigt. Har aldrig kommenterat här förut, och det var säkert skitlänge sen du skrev det, men jag har inte slutat kunna tänka på det, du skrev att du trodde att EllaMarie (hon med tvillingar) var fejk. Vet själv inte vad jag ska tro... Så jag undrar varför du är så säker på att hon bara luras? :)

2010-05-17 @ 15:51:12
Postat av: greta

Läste i vår tidning i SMÅLAND om en händelse som hade hänt i Marks kommun. En 13-årig kille hade slagit ner sin rektor på skolan. det var inte din Victor som bangade rektorn i skallen va?

2010-05-17 @ 16:06:06
Postat av: sanna

Vet ej om du gillar att baka, men jag undrar om du har någon bra sprits (till grädde och dyl) att rekommendera?

Undra oxå om du kan debattera lite om vad du tror om att använda plastnappflaskor. Farligt eller icke?

2010-05-17 @ 17:55:36
Postat av: Fia

Hej!

Hoppas din energi håller i sig. Tack för du delar med dig av ditt liv i både lyckliga och jobbiga stunder. Saknar dina debatter, du skriver så bra om olika ämnen som berör. Undrar om du har lust att debattera lite om dina åsikter om hurvida vaccinet Gardasil är bra eller dåligt att ge flickor samt det som är på "tapeten" just; farligt att mata barn med välling i plastflaskor (nappflaskor!) Vad tror du?

2010-05-17 @ 18:00:17
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tyvärr är jag inte så insatt i de ämnena. Jag brukar ju mest debattera sådant som intresserar mig eller rör mig på något sätt :-)



Tack :-)

2010-05-17 @ 18:04:13
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback