Bloggtipset 1 maj: WLOGGEN!

Äntligen kommer ett nytt bloggtips.

En lite annorlunda och härlig blogg. Världens bästa företagsblogg: WLOGGEN  ;-)

Jag är ju testfamilj för WILLVIN och det var egentligen av den anledningen jag började prenumerera på Wloggen - Willvins blogg. Men snart upptäckte jag ju att bloggen är kalasbra också :-)

Favoritinslaget är alla roliga serier men det är också kul att följa Petras vardag som egen företagande med ett växande företag som jag tror kommer att gå hur långt som helst. Superspännande att följa Willvins utveckling!




Jag har bett Petra själv att beskriva sin blogg också såklart:

"Jag, Petra, är mamma till två  underbara pojkar, hustru, företagare och grundare av Willvin!

Jag älskar att skriva, har mycket på hjärtat (och hjärnan) och bloggar om både roliga saker, allvarliga saker, familj, företagandet men också mycket om praktiska baby- och barnprylar – men faktiskt lika mycket om opraktiska baby- och barnprylar, framför allt är jag road av att jämföra olika länders syn på just vad som är bra barnprylar och hur korkade vissa grejer är.

Jag bloggar även om min lååånga resa till att bli mamma med hjälp av IVF, hur jag lyckades med detta underverk hela två gånger, och hur jag som småbarnsmamma med tätt mellan barnen inte hittade en bra skötväska! Eftersom jag är envis och driftig designade jag en egen modell – och där började resan med Willvin som idag vuxit enormt och för närvarande finns i hela 8 länder!

Jag har också en egen engagerad testpanel som testar och rapporterar om olika produkter – kommer med bra tips och vi har även vår egen serietecknare som gör galet komiska seriestripar om Willvins snurriga vardag och busiga pojkar! Helt nytt på bloggen är att vi kommer att ha gästbloggare ;-) Framöver kommer Mats Thelin och Katarina Pettersson att hälsocoacha och motivera oss ;-)

Kom in och läs – och lämna en kommentar för det gillar jag!"


Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback