Bakvänt på kvällen

Elmer har varit vaken här en timme nu och sitter på golvet och leker :-/ han var såå gnällig på eftermiddagen, eller hela dagen men det blev värre och värre. Så till slut fick han Alvedon och blev lugn och somnade för natten redan vid 18-tiden men ja, det fick ju sina konsekvenser som sagt så nu är han vaken.

Vet inte riktigt vad som gjorde ont men jag misstänker öronen :-/ han har ju varit subfebril i 1,5 vecka och vi vet ju redan att han var lite småröd i öronen så om han har en liten virusinfektion nu så kanske han fått ont i öronen? Nä jag vet inte men han har tagit sig för öronen mycket idag iallafall. Annars skulle det kunna vara tänder för han har ju haft väldigt ont av tandsprickning innan men nu ser jag inget på G.

Imorgon ska Bellen vara hos min syster S igen och jag ska till psykologen för andra delen på mitt WAIS. Imorgon är också M's födelsedag :-) och han ska ha barnen på kvällen. JUNI börjar, då känns det som sommar på riktigt äntligen :-)

Nu ska jag ta med mig Elmer och gå och sova :-)

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja heja oss! :)

2010-05-31 @ 23:52:38
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Mamma Bea

Har följt din blogg ett tag nu, och läst dina gamla inlägg om "livet då"

Skrev själv nyss ett liknande inlägg om mitt liv.



Jag ville bara ge dig en massa kramar!

2010-05-31 @ 23:55:09
URL: http://mammabea.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback