Att skrämma upp sig själv...

Jag borde blockera Google på min dator! Nu har jag GOOGLAT i vanlig ordning och byggt upp världens läskigaste bild om Elmers blodprov :-( Om det inte är fel på provet utan det verkligen stämmer så vet jag nu precis hur farligt det kan betyda att det är :-( hua...

Nu vill jag att det bli måndag!

***

En kul grej då ;-) ;-) jag har blivit utvald att hålla i en speciell tävling :-P hehehe en annan kul grej: jag har anmält mig och en kompis till en superskoj tävling wiiiiie! Båda dessa grejer ska jag berätta om senare :-)

Jag har även fått en hel massa trevlig post sista tiden som jag inte tagit mig tiden att visa upp men det kommer det kommer :-)

Nu ska jag bada med barnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hypokondriker ska inte googla! Det är ju livsfarligt...

Ska ni fredagsmysa efter badet? Vad brukar det bli på erat mys?

2010-05-21 @ 18:35:48
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Tror det är lätt att skrämma upp sig, speciellt när det är sina egna barn det gäller.



2010-05-21 @ 18:49:51
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Sophie

Försök att inte googla.. är likadan själv.. googlar efter all info jag kan hitta. Har googlat så mkt att jag kan mer än vissa läkare jag träffar osv.. men man är väl sån som mamma kanske. ;) Kramkram

2010-05-21 @ 19:51:41
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Mary

Glöm inte bland allt surfande att det mesta faktiskt slutar lyckligt!



Det är faktiskt så att vi människor är dåliga på att dela med oss av det goda, bra och roliga som händer oss. Av någon anledning får alltid olycklia slut en större plats i alla media än de lyckliga.



Krama dina barn och njut, bara njut av stunden och tänk på att nuet är viktigt både för dig och dina barn det är i nuet ni skapar alla fina minnen.



Lycka till med Elmer,du ska se att allt blir bra!

2010-05-21 @ 22:47:45
Postat av: Eskilmonica

I love guest books, keep up the good work!

2011-05-30 @ 10:34:09
URL: http://eskilmonica.blogger20.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback