Asså överkåta killar på nätet!

Igår gick jag med i en Facebookgrupp som heter "Hellre hamna i en bra trekant än i en ond cirkel". Jag var inne och läste lite i loggen och det var ju bara en massa folk som skrev typ "yeah :-D" och "aaa håller med ;-)" och sån skit. Aslöjligt eftersom de flesta inte ens testat ;-)

Så jag skrev "Undrar hur många av oss här inne det är som verkligen vet vad vi pratar om" och VIPS! Så fick jag 10 vänförfrågningar och privata meddelanden från överkåta killar. Herregud! vad tror folk? hahahahahaha. Men JAA jag är säääkert JÄTTEINTRESSERAD av er! *LOL*

Kommentarer
Postat av: linjes

Ja dom finns överallt och speciellt på fl haha=)

2010-05-17 @ 08:29:29
Postat av: Elin

hahahaha

2010-05-17 @ 09:02:48
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

hehehe

2010-05-17 @ 12:00:10
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Jelina

Haha jag vad finns att säga mer än ''suck'' ^^

Lite komiskt egentligen,:P

2010-05-18 @ 11:26:48
URL: http://monkiiepie.devote.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback