Använd kondom!

Som blivande barnmorska (ehm... nåja, drömmer om det iaf) så måste jag ju tycka att det här är viktigt så självklart delar jag med mig av denna info:



 

Visste du att nästan 40000 personer får klamydia varje år, och att nästan 500 får hiv? Nationella Hivrådet vill få svenskar att förstå vikten av att använda kondom!

Testa Knullträdet!
Det är en sida där man kan få reda på hur många man har haft sex med – egentligen! Om man tänker att den man haft sex med i sin tur har haft sex med flera andra, så blir det ganska många… Testet är helt anonymt och ingen kommer få reda på dina resultat. Hur många har du haft sex med?

http://www.knulltradet.se/

 


Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

OPS! Jag har visst haft sex med över 2800 personer. ;)

2010-05-12 @ 19:14:04
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Christer Romson Lande

Jag har lite att invända mot knullträdet. T.ex. så förutsätter det att man bara har sex med 25-åringar. Och det reäknar bara två steg bakåt. Och tar inte hänsyn till hur spridda olika smittor är, hur lätt smittan överförs när man knullar eller hur många ggr man knullar med den eventuellt smittade personen. Dessutom så förmäsnkligar den smittämnen.

2010-05-13 @ 11:10:16
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hahaha ja den är ju inte perfekt, men syftet blir nog uppfyllt ;-) att de får passa på att uppmana folk att använda kondom.



Jag fick drygt 1600 pers :-/ och så tyckte den att jag skulle leka med tanken att jag haft sex med riktigt

2010-05-13 @ 16:43:35
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback