Alvins feta morsa

KOLLA NU vad som händer bara för att man äter middag och ser fetare ut än vanligt!
Alvin kommer fram och ger mig en kram....


-Du é min mamma! :-)
-aa och du é min Alvin :-)
-Där ä din mage! Du har en STOOR mage mamma!
-mmm ja, mamma har en stor mage, Alvin har en liten mage.
-mamma du har en bebis i magen!
-Hahaha neej bebisen sitter ju där på golvet. Det var ju Elmer!
-*fniss* nääää mamma ha en bebis i magen!


Tackar tackar :-) nu tänker jag fan fortsätta hoppa över ätandet :-P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Barnen kommer alltid med roliga/oroliga kommentarer! hihi!

2010-05-16 @ 19:09:24
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Var du intresserad av jackan? Jag har två till på sjalbarn som är intresserade men tycker de var liite snåla i priset. Vill veta vad du skulle vilja ge innan jag bestämmer mig. Den som ger mest får köpa jackan.



Låter ja girig? Kanske men pengarna jag får ska gå till en ny jacka och ja popsjackor är ju inte direkt billiga. ;)

2010-05-16 @ 19:19:09
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fniss, de är ju charmiga onekligen.. Ester satt och "degade" läs knådade på min mage förut.. Sa att det blir många bullar...

ja de barnen

2010-05-16 @ 19:24:03
Postat av: Anonym

Barn har roliga kommentarer, men man ska inte alltid ta dem för allvarligt :)

Min 3 åring sa att jag var tjock när jag vägde 45 kg, jag är 170 lång....

Så fortsätt du och ät middag.

2010-05-16 @ 19:28:07
Postat av: Carolina

Hahaha - dessa härliga busungar vi har ;-)

2010-05-16 @ 19:29:34
URL: http://carolina1979.se
Postat av: thile

Det er av kidsen vi hører 'sannheten'

Husk du har 2 ganske tette fødsler :)

Ha det best, klem

2010-05-16 @ 20:19:10
Postat av: Caroline

Han är ju för härlig =D

2010-05-16 @ 20:32:27
Postat av: greta

Halloj! Jag skrattar på mig... Fast inte åt dig!

Har precis varit inne på Carolas blogg (du vet mamman från familjen annorlunda). Vet ju att du oxå brukar vara där och läsa. Nu har hon fått ett mail från en Claes-Göran Olofsson. LÄS detta och analysera vem som ligger bakom. Tycker det verkar något märkligt...

Själv skulle jag aldrig gå på detta men liiite nyfiken är man ju ändå att ringa honom...

2010-05-16 @ 22:24:18
Postat av: Elin

Heheh vad kul sagt :D

2010-05-16 @ 22:58:31
Postat av: Meya

Alexander sa precis samma sak till mig i helgen. "Tack för den, dags att börja träna", tänkte jag. Haha.

2010-05-17 @ 19:55:11
Postat av: Immi

Vi har emellanåt problem att få Vilja (4½år) att äta. Härom dagen var åter en sån dag.

"Varför vill du inte äta då?" frågade jag...

"För jag vill inte bli så tjock som du är!" vart det urtrevliga svaret :-(

Tack för den... ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag låtit mig själv förfalla på det här viset..

2010-05-19 @ 21:29:10
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det värsta är att de är ärliga ju :-P

2010-05-19 @ 21:52:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Immi

Ja men verkligen... Klart hon inte vill bli så tjock som jag... Det vill ju inte jag heller :-P

Annat är det i en kompisfamilj... Där står döttrarna framför spegeln och blåser ut magen så mycket de bara kan och säger "När jag blir stor ska jag vara lika tjock som pappa" <3

2010-05-20 @ 12:33:26
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

haha underbart :-D

2010-05-20 @ 12:39:29
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Nathalie

Haha barn är för rolig ibland.

Så ärliga och härliga.

2010-05-20 @ 13:15:46
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: Karin

Barn är för härliga, man skulle kunna fylla ett helt hus med böcker om barnkommentarer och ändå inte få plats...:)

2010-05-20 @ 13:44:50
URL: http://pruebalo.webblogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback