Tand nr tre - tokigt

Haha tokfransen har grott en tand till :-P Men självklart kan man ju inte vara som alla andra så det blev inte en av de främre framtänderna utan en av yttre parets framtänder där uppe som kom fram :-)

Detta hände i måndags och jag har sett att det varit något där men inte tittat så noga. Jag trodde han slagit i tandköttet på någon leksak men tyckte det var konstigt eftersom jag inte märkt något. Fatta vad jag UNDRAT dessa dagar hur han kunnat skada sig där!

Idag kollade jag ordentligt och insåg att det ju var en tand :-D



Kommentarer
Postat av: Anonym

min två första tänder var dom övre hörntänderna. dom kom ungefär samtdigt. jag såg ut som en vampyr :P

2010-03-18 @ 12:03:44
Postat av: thile

Puss o kram Elmer :-)

2010-03-18 @ 12:19:48
Postat av: Jessica

Gud så gulligt!



Båda mina döttrar har fått den tanden och den andra på exakt samma ställe på andra sidan som första tänder.



Har oxå haft två små vampyrer hemma. Så otroligt charmigt.

2010-03-18 @ 13:44:17
Postat av: peka

På första bilden ser det ju ut som att det kommer en tand till höger oxå :O kanske bara var lite slem..eller?

2010-03-18 @ 17:21:06
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Zandra

Haha. min son fick också de tänderna före framtänderna, vi kallade honom för vår lille vampyr...tycker att det är supergulligt! =)

2010-03-18 @ 21:36:08
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Trollis

Söta små bissebiss

2010-03-19 @ 20:47:38
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Sådär har mina små barn också fått sina tänder :) Otroligt sött ;)

2010-03-22 @ 22:11:46
URL: http://alicesmamma.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback