Presentkort med posten!

Yey! Första presentkortet från GratisBio.se har kommit! :-D Härliga tider hihi. Fast snart kommer det fleeer :-D



Jag har samlat så himla mycket poäng på knappt 2 veckor alltså! På väg hem är nu ett presentkort till polarn o pyret på 100 kronor till och dessutom ett presentkort till Nelly för 300 spänn!


Så jäkla lättförtjänta pengar så det inte är sant :-) bara att klicka på lite hemsidor, eller registrera sig till någon sajt eller delta i tävlingar. Allt helt gratis. Sen kan man såklart passa på att gå in på Gratisbio när man ska handla också :-) så har jag gjort. Om man ska handla ifrån Ellos exempelvis så går man in på GratisBio och tar den vägen så får man en viss procent på köpesumman i form av poäng sen :-) hur bra som helst.

Förrutom dessa sätt att samla lätta poäng så kan man värva vänner också. Det vinner alla på. Om jag får värva dig (genom att du klickar på länken nedan) så får du hela 75 startpoäng! Om du går in direkt på GratisBio utan värvning så får du 50 poäng, vilket såklart också är ganska bra.

Sen är det bara att samla! Klicka på "Samla poäng" i menyn så kommer en lista upp på alla smarta sätt att tjäna poäng. Jag är extremt nöjd med GratisBio såklart eftersom jag på 2 veckor samlat poäng nog att byta till mig 450 kronor i presentkort :-) inte illa!

Gå med här:



Allt du behöver göra sen är att samla upp till 200 poäng för att få ditt första presentkort! Ganska enkel match med andra ord eftersom du startar på 75 poäng.

Skriv gärna till mig inne på GratisBio om du vill att jag ska hjälpa dig, guida dig eller ge förslag på bra erbjudanden att tjäna poäng på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har redan värvat mig så jag kan inte gå med men jag vill säga tack eftersom jag på grund av det har fått hem en biobiljett.

2010-03-16 @ 15:05:01
Postat av: Emma med Thias

Så nu satte jag upp dig att du värvat mig :) Så nu får vi se om jag med kan tjäna lite poäng :)

2010-03-16 @ 18:25:36
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Carin

That's it! Du har värvat mig :}

2010-03-16 @ 18:43:09
URL: http://mammacarin.webblogg.se/
Postat av: Amaranth

Jag måste bara fråga: Jag var in och reggade mig och klickade runt lite för att kolla erbjudanden coh tävlingar och så, och på alla ställen jag var in på så var villkoret att man godkände att alla partners till den som höll tävlingen/erbjudandet kunde kontakta en via telefon och/eller mail. Och det var ju typ 10 organisationer som skulle kunna börja ringa på varje ställe!! Du har inte blivit nerringd ännu?

2010-03-16 @ 22:29:39
Postat av: Theos mamma.

Självklart blev jag medlem. :) Syns där inne. Kram Thesmamma.

2010-03-16 @ 23:04:56
URL: http://theosmami.blogg.se/
Postat av: ett kex och inte en kaka

Sellout ! (nynnar)

2010-03-17 @ 01:00:52
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Noll samtal hittills Amaranth :-) men jag har fått några mail. Det stör mig dock inte så mycket. bara att klicka bort och så har jag gmail så det finns ett bra spamfilter :-)

2010-03-17 @ 02:14:51
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sara

Jag är redan medlem där, men jag håller med dig om att det är en toppensida :)

2010-03-17 @ 07:22:10
URL: http://dolphin.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback