Film, pizza och annat babbel

Tävlingen gick sådär för Victor igår ;-) han förlorade sina två matcher men nu har första spärren släppt, han var jättenervös innan. Förhoppningsvis känns det bättre i nästa tävling nu när han vet vad som krävs. Det är ju bra mycket tuffare i pojk än i knatte plus att han väger flera kilo mindre än de andra två gjorde i viktklass 32 (han väger 28 med kläder)

Jag gjorde inte många knop igår och jag har ett berg med disk som jag borde tagit redan igår men nu får det bli idag istället :-/ ännu större berg. Fast lite har jag gjort idag redan för jag har dammsugit, skurat golv och kö.rt igång en tvätt.

Mathias har knappt hälsat på något på flera dagar för han har haft fullt upp i huset. Men igår var han här en sväng så vi käkade fuskmiddag tillsammans, det får man göra ibland :-) Vi köpte 4 stycken Grandiosa fryspizzor av en ny sort: GRANDIOSA X-TRA ALLT HÄMTPIZZA, eftersom jag hade några presentkort på dem. Goda var de och fanns i två smaker; Bolognese och Gudfadern. Jag gillade den med köttfärs för det var lite styrka på kryddorna men Mathias gillade Gudfadern bättre. Inte mig emot. Smakar dock inte pizzeriapizza som tanken var, utan som en god fryspizza.



Blev först besviken på storleken så vi gjorde i ordning 3 stycken som vi två och Alvin skulle dela på men HAH! Skenet bedrar. Den var väldigt mättande så två räckte och den tredje gled ner bit för bit sen under kvällen istället :-) när jag tittade på FILM!

Japp jag kikade äntligen på "Allt för min syster" igen igår så nu ska jag skicka tillbaka den till LoveFilm. Detta är definitivt en film jag kommer att köpa och efter tips från några läsare att BOKEN är helt annorlunda i slutet så måste jag ju skaffa boken och läsa den med :-) Det enda störiga med filmen är att jag kikat för mycket på seien Medium så jag tycker ju att den sjuka tjejen i filmen är äldsta dottern i Medium och har svårt att koppla bort det. Men så blir det ju med skådisar som är med i en serie länge.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Den filmen ska jag också se :)



Äsch det var ju en komedi zombie film. Inte läskigt, bara roligt/töntigt :P

2010-03-21 @ 11:41:12
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ska se den filmen ikväll! =)

2010-03-21 @ 12:23:39
URL: http://frujessicas.blogg.se/
Postat av: En mormor

Hej Beckah, fin blogg du har! Kul att du nämnde den här filmen, har velat se den länge men glömt av den. Vi är också medlemmar i LoveFilm så jag ska genast beställa den. Tack för tipset!

2010-03-21 @ 15:34:07
URL: http://fragamormor.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Upptäckte i fredags att jag jobbar lite då och då på Alvins dagis :) Såg han på bild i fredags när jag var inne lite på hans avdelning! Hehe.



Och jag har jobbat på kusin Jonathans dagis också, jag praktiserade där och minns Jonathans fina ögon .. Vilken söt unge =) Världen är liten.

2010-03-21 @ 16:19:59
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

imorgon kommer Alvin äntligen tillbakla till dagis :-)



ja jonathan har väldigt speciella isblå ögon

2010-03-21 @ 16:45:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: emma

hur ser egentligen din och mattias relation ut??

han bygger sitt hus till sig själv, inte till er?

han dyker upp och är familjefar när det passar honom eller hur ligger det till? är ni ett par eller påväg att gå skilda vägar?

2010-03-22 @ 08:03:56


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback