En liten fredag

OJ är klockan SÅ mycket redan :-/

Jag skulle bara sitta en liten stund vid datorn ju. Det var flera timmar sen! :-P

Idag har det varit fullt ös. Först trafikinformationen på BVC på förmiddagen, det tog typ 2,5 timmar och sen till Konsum och hämta ut ett JÄTTEKUL paket (info kommer framöver, kanske imorgon). Sen hem och luncha med Ellebellen.

Sen har det varit städning, renbäddning av sängar, TVÄTT och sånt för hela slanten. Elmers säljesvagn har jag gjort iordning för flytt (åh vad fin den är <3 ) och så har jag sytt till bandet till dopklänningen som korvat till sig. Har dessutom hunnit med att klippa både Alvin och Victor och så har Mathias varit iväg till Borås och hämtat min lillasyster Jelina och hennes kompis då de kom med tåget från Västerås (fast körde hem dem till en annan syster så det är inte hos mig de bor i helgen).

Städningen blev rätt smidig för Mathias var hemma hos sig med Alvin hela dan, annars är Alvin rätt bra på att vara i vägen när man städar ;-)

Nej jag skulle ju sy upp mina byxor :-/ men nu känns klockan så mycket att jag skiter i det och gör mig i ordning för natten istället.

JO! En KUL grej också!

Nya sim-kortet från Telia kom med posten idag och det FUNKADE att byta! jag har nästan inte loggats ut alls, typ 3 gånger bara sen i eftermiddags! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Linda

oj vad duktig du är som städat och haft dig! ser mig om i röran ha en härlig helg och ett fint dop! kram

2010-03-13 @ 07:05:13
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Anonym

PUST... litt av et program du var igjennom igår =)))Ikke glem deg selv <3, Take Care, du er verdifull <3

2010-03-13 @ 10:27:09


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback