En bra dag idag :-)

Här sitter jag i köket med 4 små söta barn (jag har lånat Tiger också) ;-) Ska ta och dumpa tre av dem i sängen strax hehe bara lite tvättning och tandborstning först.

Vilken hääärlig dag! Stack ut en sväng till sen och gick för att posta inbjudningar och fick även köpt nästan allt som har med dukning att göra till dopfikat. Gött!

Fotade en hel del förrut idag förresten, hemma hos syrran så det kommer nog någon bild ikväll :-)

Ska även berätta om något otroligt som kom med posten idag! Jag blir avis på mig själv nästan!
;-) :-D hahaha

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp finns grötpure jätte gott <eddie gillar det bättre än annan gröt. Ja det är dyrt att ge Eddie burkmat men då vet man att han får i sig allt han ska ha !!!!

2010-03-02 @ 19:29:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men åh, spännande :)

2010-03-02 @ 20:21:34
Postat av: thile

Glad for din skyld :-D

Godt med alt som er ferdig til dopen!

Spennende med bilder ;-)

2010-03-02 @ 21:14:05


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback