Dagen idag

Nu ska jag bara hänga en tvätt och sedan gå och sova. Imorgon är det fredag igen redan! Veckorna bara flyger iväg. jag måste ju fixa en tid för ögonbrynen också innan det är för sent. Vill ju inte gärna vara nyfärgad på dopet heller hehehe inte så snyggt.

Får ringa henne imorgon!

Idag har jag suttit fastlåst här hemma hela dagen. hatar sådana dagar och det har verkligen märkts också för jag har varit på uruselt humör! Ville så gärna ut i solen men det blev aldrig av.

istället har jag flitt bort lite av det gigantiska berget av tvätt, diskat och plockat i ordning lite och gjort ett nytt storkok barnmat till Elmer. Currykyckling, ris och grönsaker. När jag kokat alla grejer så fick Alvin en portion till lunch och sen mixade jag ihop resten. Hoppsan! Alvin tyckte det var svingott och ville ha mer! Haha så jag slevade upp puré i hans tallrik :-D han rynkade först på näsa och tyckte att det var Elmes men sen smakade han lite på fingret och insåg att det va<r mums och slafsade i sig allt och ville ha MER! :-o

Elmer var inte lika förtjust men det var för att det blev lite för tjockt och kompakt så jag knappt kunde mixa så det låg typ hela riskorn och majs i och sådär och det blev för stora bitar.

Innan jag frös in maten sen så hällde jag på mer vatten och mixade ordentligt så nu ska den nog duga, han gillade ju smaken.

Nej, tvätten var det ja :-)

GUD vad jag är GLAD över alla fantastiska gåvor som vi fått senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så smart med å fryse ned store porsjoner =)

Håper du snart kommer inn i rutiner med å gå promenader ute i fine vårværet! Ikke lett nu når det er så mye snø.

2010-03-05 @ 10:15:25
Postat av: Jill

hej hej

Jo jag tänkte fråga dig om en tjänst/be om hjälp:)

Om du orkar och har lust så får du gärna maila mig

Ha en bra fredag i solen och en bra helg:)//Jill

2010-03-05 @ 11:22:00
URL: http://livetmetexx.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback