Vi Föräldrar tar ansvar!

In your face alla ni som skrev taskiga grejer att det var MITT EGET fel eller jämförde det som hände mig med den andra diskvalificeringen (speciellt ni puckon på familjeliv.se som ägnade en hel tråd åt att sitta och snacka skit och mobba). Vi Föräldrar ERKÄNNER och tar ansvar för SITT misstag!

STORT TACK för allt stöd från många hundratals människor. Fattar ni att det var långt över 400 som skrev under namninsamlingen och massvis av människor skickade arga mail till Vi Föräldrar och mängder av folk skrev till mig för att visa sitt stöd. Fantastiskt <3

Konsekvenserna av Vi Föräldrars misstag blev det tyvärr fortfarande jag och Elmer som fick ta tyvärr men nu kan åtminstone ALLA se VEM som talade sanning och VEM som hade gjort fel!




Läs HÄR





************

För er som inte hängt med:


Det stod i reglerna att bilden fick vara MAX 1 månad gammal. Jag laddade upp en bild för att tävla men någon dag senare upptäckte jag att bilden var 1 månad och 1 vecka gammal (eller 1 mån + 2 veckor, minns inte) och då mailade jag Vi Föräldrar och frågade hur noga de var med månadsgränsen.

De svarade via mail att de inte kollar exakt på dagen och skrev uttryckligen att min bild INTE kommer diskvalificeras så jag körde på och kom i final med min bild. Dagen innan vi skulle åka på fotografering så ringer Vi Föräldrar och säger att mailet jag fick gett ett felaktigt besked. De räknar visst exakt på dagen så min bild blev diskad i efterhand.

Om jag inte blivit lurad med det felaktiga mailet så hade jag bytt bild då i april (detta var helt okej att göra enligt reglerna) men nu blev jag lurad att behålla min bild pga LÖFTET att inte bli diskad.

Så gick det till.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Tänk vad en månad för gammal bild kan ställa till det, nu har jag inte alls hängt med, men varför var det så viktigt med hur gammal/ny bilden var? En månad hit eller dit kan det spela någon roll?



Glad du fått sådan respons!

Kram

2010-06-09 @ 11:03:54
URL: http://pippibears.se
Postat av: Thile

Det er da så mye uroligheter og krig og vold i verden. Kan vi ikke være venner på en utrolig fin og varm blogg? Beckah's superfine blogg.

Heia, heia, vennen. Stå på! Klem

2010-06-09 @ 11:06:24
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

det stod i reglerna att bilden fick vara MAX 1 månad gammal. Jag laddade upp en bild för att tävla men någon dag senare upptäckte jag att bilden var 1 månad och 1 vecka gammal (eller 1 mån + 2 veckor, minns inte) och då mailade jag Vi Föräldrar och frågade hur noga de var med månadsgränsen.



De svarade via mail att de inte kollar exakt på dagen och skrev uttryckligen att min bild INTE kommer diskvalificeras så jag körde på och kom i final med min bild. Dagen innan vi skulle åka på fotografering så ringer Vi Föräldrar och säger att mailet jag fick gett ett felaktigt besked. de räknar visst exakt på dagen så min bild blev diskad i efterhand.



Så gick det till.

2010-06-09 @ 11:07:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Elin

Vem bryr sig igentkligen? Ja alla VET att den första lämnade ut fel information till dig, det var inget nytt! Det står i reglerna vad som gällde så att så jätte konstigt är det ju inte.



Det är ditt jäkla hets mot folk som är störande om dem råkar göra fel mot dig åh herregud liksom, Ja hon sa fel hon som jobbade där....BIG DEAL????



Släpp det nu.

2010-06-09 @ 11:42:27
Postat av: lol

Men gud, Vi föräldrar bad om ursäkt för att du fick en psykos på internet!

2010-06-09 @ 12:57:23


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback