...och detta är inte första gången!

Detta är ju dessutom inte första gången Vi Föräldrar beter sig illa mot mig.

I slutet av graviditeten så kontaktade jag Vi Föräldrar och frågade om jag kunde få göra en förlossningsberättelse i Vi Föräldrar Gravid. De har med några förlossningar i varje nummer.

Jovisst skulle jag få det! De skickade hem ett par tidningar för att jag skulle se upplägget och så skulle vi höras efter förlossningen så de kunde få min berättelse att ta med i tidningen.

När Elmer var född så kontaktade jag dem och gav förlossningsberättelsen men nej, då ångrade de sig. Tydligen var det för äckligt att ha med Elmer när han föddes sjuk...?

:-(

Nu detta! vad är det de har emot oss??!



Kommentarer
Postat av: marie

"Bättre lycka nästa gång tjejen, läs reglerna. Skittråkigt att det blev så här, jag förstår din besvikelse, ilska och ångest men den enda som rår för detta är du själv. INGEN annan har gjort något fel i det här." tänkte att det här passar ju ganska bra på dej själv...

2010-06-04 @ 13:40:48
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gör det Marie? På vilket sätt passar det där in i detta? det stämmer ju inte för fem öre snarare.

2010-06-04 @ 13:42:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: ★★★Egomamma.se★★★

Håller INTE med Marie.. det låter snarare som lite konspiration :( Nä, kanske inte så illa, men det är banne mig inte helt lätt att tro att de är opartiska när de gör såna grejor två gånger mot samma förälder.. ILLA VF. Illa!!

2010-06-04 @ 13:53:43
URL: http://egomamma.se
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Håller INTE med Marie, du frågade ju faktiskt dom innan du började tävla. kram

2010-06-04 @ 13:56:01
Postat av: Thile

Kramar om deg.

2010-06-04 @ 13:58:25
Postat av: Anonym

Håller med Marie til fullo. DU borde ha läst reglerna lite bättre.

2010-06-04 @ 15:06:18
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

jag läste ju reglerna :-)



det var helt okej att byta bild, det står i reglerna att man får byta bild men jag frågade såklart först om det behövdes och fick svararet att det INTE behövdes. därför bytte jag inte bild

2010-06-04 @ 15:08:33
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Maria

Hallå där!



Lägg ner nu! Hur orkar du? Låt inte detta få ta mer energi från dig. Du behöver din kraft på annat håll!

Hoppas verkligen inte att du går igång lika mycket över dtta irl. Det är ju för sjutton bara en tävling med några små bebisar som ska fotas. Ta chansen att gr något mysigt dendagen kanske bara du och Elmer. Ta en extralång fika på lekplatsen. Dofta på blommorn. Njut av att du är frisk, din son mår bra. Du lever inte på gatan, utan mat för dagen...du lever!

2010-06-04 @ 18:25:28
Postat av: ellinor lindström

Men herregud, Alla barn får ju vara med? spelar väl ingen roll om dom är sjuka eller inte? Lika mycket värda!Barn är ju ändå barn? det där var riktigt orättvist;S

2010-06-05 @ 23:17:28
URL: http://linornittiosex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback