Nattning och bloggkommentarer

Småkillarna är nattade (men vakna). De har varit vilda idag men också uttråkade pga att mamma kanske inte varit jätteglad och på lekhumör... Imorgon på morgonen ska de åka hem till sin pappa, skönt för dem.

Nä hörrni, det här är ingen mysig helg. Den är bara helt svart för mig. Jag orkar inte med mig själv ens så jag förväntar mig inte att någon annan gör det heller.

Jo, angående kommentarer här i bloggen, asså Blogg.se är lite seg när det gäller det där man får se till att ha direktadressen till inlägget uppe i adressfältet och sen klicka på uppdatera-knappen så ska alla kommentarer synas. Jag raderar inga kommentarer så om det inte syns så beror det på att sidan inte är uppdaterad.

Raderar jag så handlar det om rent elakt strunt. Typ "fan va ful unge" och liknande, det ryker och möjligtvis även alldeles för privata grejer som inte behöver blottas för hela världen (Va? finns det sånt? -JA!). Men i övrigt raderar jag inte och jag försöker numera att svara så mycket jag kan.

Kan barnen somna snart? Jag ska försöka rita igen. Behöver rita.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blotta dig..men det är du så bra på själv.

2010-06-12 @ 21:01:46
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja, precis. Det är det som är poängen att det räcker gott och väl med det JAG väljer att blotta sen finns det annat som jag INTE vill blotta, tex sådant som rör fler personer än jag själv.

2010-06-12 @ 21:04:23
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Jeg orker med deg, vi er mange som er glad i deg, gumman <3 Jeg forstår det er tungt nu, men håper det hjelper med varme tanker og kramar. Kan du vise noen av ritningene? Eller de er kun for deg. Klem <3<3<3

2010-06-12 @ 21:05:18
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Om jag lyckas få till något så ska jag visa upp det <3

2010-06-12 @ 21:06:34
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Beckah... jag skulle vilja ha din hjälp med din sak...

Det är jobbigt att be dig nu med tanke på att jag vet att du har tillräckligt med dig själv o så nu, men om du orkar så får du gärna...

Skulle vilja skicka en bild till dig. På ett märke, stort som en tumnagel, som sitter på Rasmus vänstra axel, och som oroar mig riktigt mycket. Vet inte alls vad det är, men med tanke på att lille Elmer har/haft flertalet märken, så skulle det faktiskt göra mycket att få en lugnande kommentar från dig att det inte är nån fara, att det är helt "normala" märken... som inte ens tyder på sjukdom.

Jag upplever nämligen att du är ganska "inne" på det där med märken o så...?



Om du inte misstycker så mailar jag gärna bilden, vill inte slänga upp den i bloggen precis... :/

2010-06-12 @ 21:15:23
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Självklart Annika :-) [email protected]

2010-06-12 @ 21:16:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Katarina

Vet egentligen inte vad det var jag tänkte skriva. Ville bara säga nånting, tycker så synd om dig.

2010-06-12 @ 21:50:09
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack för att du ville skriva en rad <3

2010-06-12 @ 21:51:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: hanna

skickar en spontan styrkekram till dig... vi båda har haft ett riktigt tufft liv fast på helt olika sätt.. kämpa på...



ps ska vi göra ett byte du får tatuera dina barns namn å jag får ett porträtt på mig å alvin:P mamma e ju tatuerare men får allt betala om nån annan ska tatuera sig ju:=))

2010-06-12 @ 22:10:51
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Låter som ett bra byte eftersom jag inte kan rita längre :-P



kram <3

2010-06-12 @ 22:16:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

Tack för din tid Beckah, eller att du tog dig tid! Det betyder enormt mycket!



Å jag hoppas verkligen att det vänder nu, att du får må BRA nu! Det förtjänar du verkligen! En så godhjärtad människa som du ska INTE behöva må skit!



kram

2010-06-12 @ 22:43:23
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Amaranth

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vill mest bara säga att jag verkligen hoppas att du ska få må bättre snart.

2010-06-12 @ 22:58:07
Postat av: Lova

Kramar om dej! Vet att det inte är rätt kram men kanske kan alla "fel kramarna" hjälpa liiiiite iaf...

2010-06-12 @ 23:59:18
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 <3

2010-06-13 @ 00:00:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack Annika <3 Det var så lite så, jag vet hur det känns i din sits så det var en självklarhet <3

2010-06-13 @ 00:19:55
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Charlotta

Hej jag är tjej.Min mamma var alkolist. Det är den ända mamman jag känner! Men nu är hon DÖD! Har hatat henne hela mitt liv.hon dog i levercancer förtre veckor sen.Tomheten som finns i mig är som en strålade värk inuti min kropp.



Men jag är ung och kommer att klara dettta utan någon morsa er farsa.

Just nu går jag på medecin.Tycker du borde tänka på det för dina barns skull.Bättre en glad mamma än en ammande mamma.

Tänk över det jag försökt säga!

Måste bara ge en hälsning till Victor.Det finns dom utan både mamma och pappa.

2010-06-13 @ 01:14:02
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Beklagar din svåra förlust Charlotta <3 Kram



hoppas allt ordnar sig bra för dig i livet <3 <3 <3

2010-06-13 @ 01:19:21
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: hanna

ha inte så låga tankar om dig d va inte längesen du la upp va du ritat å du e suuuuper duktig.. kram <3

2010-06-13 @ 07:49:18
URL: http://knasgravid.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback