Måndagslistan 14 juni

Dags för Jennys måndagslista. Känns inte alls lika lätt att knåpa ihop en lista idag som förra veckan. Jag har ingen lust ALLS men det kanske är vid de tillfällena det gör mest nytta? Jag gör ett försök, det funkar nog.


Idag är jag glad för att:


♥ Det är en ny vecka och måndag.
♥ Elmers läkare hörde av sig med en uppdatering om biopsin (svaret är på G snart).
♥ Jag ska på fest på fredag.
♥ Kameran snart kommer, det ska bli kul.
♥ Jag ska iväg imorgon och göra ett försök att prata på riktigt.
♥ Disken jag måste ta strax inte är jättestor.
♥ För att jag har så underbara bloggläsare som stöd i mörkret.
♥ Ja...?
♥ Få se här nu...?
♥ Eh...hm...

Min tanke om att alltid ha 10 grejer är bra men svårt att uppfylla ibland. Jag kan skriva att jag är glad över mina barn varje vecka såklart men jag vill skriva sådant som känns speciellt bra precis just idag, inget sånt allmänt som jag alltid är glad över.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Att knåpa ihop några grejer är bättre än inga.



sv. Haha, nej, vi är så trögstartade så det skulle bli alldeles försent :P hoppas på bättre lycka ikväll ;)

2010-06-14 @ 17:39:53
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Bodil

Äh, du kom ju på en hel hög! Det enda jag kom på är att jag är glad för att jag inte är lika bakis idag som igår...

2010-06-14 @ 20:27:50
URL: http://enmynta.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahaha :-)

2010-06-14 @ 20:30:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: jenny - tävla om barnkläder värde 1700kr hos mig!

När jag har det tungt eller motigt så gör listan som bäst nytta på mig, då inser man hur bra man har det egentligen!



Kram till dig gumman! Härligt att du är gladare igen :)

2010-06-14 @ 22:48:30
URL: http://jennyn.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback