Katrin Zytomierska svarar

Katrin Zytomierska svarar på läsarfrågor :-) Jag ställde en hel hög frågor och fick svar på många av dem, inklusive frågan om hon kände igen läsarnick som skriver ofta. Tror ni hon kände igen "BeckaHBitcH"? :-)

Kolla filmen så får ni svaret :-)

http://www.videofy.me/bingo/?vid=79174

:-)

Övriga av mina frågor som jag fick svar på:

Vad skulle Ringo hetat om han fötts med snippa?
Är du sugen på fler barn?
Känner du dig mer ödmjuk som människa sen du blev mamma?
Vad är det pinsammaste du gjort/skrivit/sagt i media/i bloggen osv?
Hur går det med tygblöjorna?
Svarar du aldrig på mail från läsare?

Kommentarer
Postat av: Mia

Så kul :-)

2010-06-17 @ 21:23:39
Postat av: Soffan

Skriver du till henne 5 gånger i veckan?? Eller hörde jag fel?? knäck i lurarna



Vad i allsindar skriver du om då, om du kan hitta på saker att skriva om så ofta?? :o)

2010-06-18 @ 11:03:01
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vad menar du? Jag kommenterar hennes blogginlägg? Hmm... fattar inte riktigt frågan. Hon bloggar ju flera gånger om dagen.

2010-06-18 @ 11:04:38
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Soffan

Jaha, haha då fattar jag!



Jag fattade det som typ att du mailade henne 5 ggr i veckan! Haha, sorry, my bad! :-)

2010-06-18 @ 12:31:01
Postat av: Stina

Ställer samma frågor till dej som du ställde till Katrin Zytomierska.

Är du sugen på fler barn?

Känner du dig mer ödmjuk som människa sen du blev mamma?

Vad är det pinsammaste du gjort/skrivit/sagt i media/i bloggen osv?

Svarar du aldrig på mail från läsare?

2010-06-21 @ 20:34:52
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar



Är du sugen på fler barn?

Nej inte speciellt. Absolut inte nu och tveksamt i framtiden.



Känner du dig mer ödmjuk som människa sen du blev mamma?

Ingen aning. har lixom varit mamma sen jag var 15 år.



Vad är det pinsammaste du gjort/skrivit/sagt i media/i bloggen osv?

Vet inte?



Svarar du aldrig på mail från läsare?

Jo nästan varje mail jag får.

2010-06-21 @ 21:15:18
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback