Kameran, Borås och tävlingar...

VIKTIGT om kameran. Folk frågar ju hela tiden så jag måste klargöra 2 grejer:

1. Jag och Johanna har fått en VARSIN kamera. Så är det i alla 4 teamen att man fått varsina.
2. Jag ska inte lämna tillbaka kameran. Efter testperioden är slut får vi behålla våra kameror.

Så, det var det :-)

Borås ja. Vi var där jag, Victor och Elmer för Victor skulle göra ett koncentrationstest så det var inget nöjesbesök :-) men vi tog en fika iallafall, visserligen på sjukhuset men det är rätt trevligt det med.

Åh jag har inte mindre än tre tävlingar på gång i bloggen! MINST en kommer upp ikväll, ska försöka orka med alla tre om det går. Hoppas ni är tävlingssugna ;-)

Hoppas ni har det soligt och fint :-) MÅNDAG idag, det gillar vi :-)


Den här tog jag ute igår. Hm... jag ser GAMMAL ut! Syrrorna säger att jag har världens fulaste glasögon också och de gör att jag ser ut som en kärring :-P kanske borde skaffa linser?

Kommentarer
Postat av: nini

jag tycker dina glasögon är fina har själv nästan likadana :)

2010-06-21 @ 16:26:16
URL: http://prinsessaavdetonda.blogg.se/
Postat av: L

nä dom är inte fula. dom är snygga! jag har nästan likadana själv :)

2010-06-21 @ 16:34:30
Postat av: Thile

Du er fin du vennen min, akkurat som du er =))

2010-06-21 @ 16:37:26
Postat av: qat

Ser verkligen fram emot lite fler tävlingar, tävlingstokig som jag är. Brukar själv tipsa om en del tävlingar både nu och då, men tyvärr kan jag själv inte hålla i några - än. Men det kommer nog. :)



Måndagen är förövrigt strålande härborta och jag hoppas du har en dito dag! :D

2010-06-21 @ 16:55:23
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: Annette

Du ser INTE gammal ut, och du har snygga glasögon!

Du borde däremot ha håret utsläppt lite oftare, du är jättefin i det :)

2010-06-21 @ 17:33:01
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

men håret är i vägen då :-P



Tack :-) <3

2010-06-21 @ 17:33:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Tycker dina glasögon är fina...fast jag funderar själv på att testa linser ;)

2010-06-21 @ 19:28:53
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: Anonym

Dessa glasögon är definitivt bättre än dem röda du hade....men linser kan nog vara bra med tanke på att då kommer ditt ansikte i fokus och inte dina glasögon :)

2010-06-21 @ 20:59:32
Postat av: Ume-Carin

Äsch, du är skitsnygg. Jag fattar inte hur smal du är i ansiktet? Jag är typ fluffig.

2010-06-23 @ 13:39:51
Postat av: HAHAHAHAHA

DU E GRYMT FUL DIN LILLA FITTA

2010-06-24 @ 10:56:26


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback