Ingen toppdag precis...

Inte världens piggaste idag :-/ känner mig bara tom och besviken.

Dålig på att blogga idag med och dålig på det mesta. Ingen ork eller lust till någonting alls. Många måsten men inget blir gjort typ. Har iaf varit iväg och handlat och nu ska jag lägga ungarna. Får väl ta den förbannade disken sen med.

Imorgon har jag inget dagis till Alvin så jag tänkte ta med mig barnen och gå till Kinna en sväng, men bara om vädret tillåter, orkar inte promenera i regn precis. Jag har inget regnskydd till vagnen heller för den delen.

Kanske tar med mig alla tre gossarna och går och fikar om Victor vill, vi får se :-)

Någon som vill gå med? :-P


Mobilbild. Japp - jag ser lika sliten ut som jag känner mig...

Kommentarer
Postat av: sandra sixx

heey, diggar din blogg :) men en fråga,

hur gör man såå bakgrundsbilden sitter fast .. vet bara hur man gör de med "content" . ;P kram

2010-06-15 @ 20:46:05
URL: http://imtherocketqueen.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Hade vi bara bott närmre varandra hade jag fikat med dig imorn!!!

2010-06-15 @ 20:56:14
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Linda S

Säg inte att du är dålig på det mesta Beckah, det är du då rakt inte. Du är en helt fantastisk mamma och jag kan ärligt säga att jag beundrar dig. Nu har dina barn pappor också men mesta delen av tiden har du dom ändå, fast du mår pyton och du tar hand om barnen och tar disken på kvällen och gör mycket som många är två att dela på.

Ibland när mina två raringar har hornen väl synliga så är det så skööönt när Thomas kommer hem och jag bara kan "lämpa" över dom på honom ett tag. Ibland känner man sig som en halvdan mamma som blir så sjukt trött på dom... Jag vet inte hur jag fixat om jag haft dom heeela tiden helt själv när dom är som värst. Nu håller Marcus på att få tänder och grinar och gråter över det mesta och Ida är i trotsåldern och tjurig som få ibland och visar det gärna...

Men fan vad bra du är som grejar det och grejar det bra. Klanka inte ner på dig själv för att du inte orkar med alla "måsten". Var lite snäll mot dig själv... Det behöver du.



2010-06-15 @ 21:01:18
Postat av: Sofie

Hade med nöje fikat med dig om du inte bott så långt bort (bor i uppsala)...



Kramar...

2010-06-15 @ 21:09:53
Postat av: Sofia

Du är en så bra mamma som du själv tillåter dig att vara. Ibland orkar man med saker och ting och ibland vissa dagar inte. Du är en fin mamma som vad jag kunnat se den tid jag följt dig på bloggen och FL kämpar för att dina barn ska kunna ha det lika bra som andra barn. Det är ju så att när man vuxit upp turbulent så har man inte annat i huvudet än att man vill ge sina barn ett så mycket bättre liv. Din uppgång och ditt ljus kommer att komma Beckah, du kommer att må bättre.

2010-06-15 @ 21:16:52
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

tack hörrni <3

2010-06-15 @ 21:24:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

promenad jag dig med gå :)

2010-06-15 @ 21:29:30
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vilken tid ska du dit? Jag kan åka ner till dig och fika med dig om du vill och orkar :-)

kram

2010-06-15 @ 21:54:06
URL: http://vittsomsocker.blogspot.com
Postat av: Sara N

Promenader brukar vara bra när man känner sig nere. Men det gäller bara att ha orken att ta sig ut. Hoppas det blir sol och att du får bättre dag imorgon.

2010-06-15 @ 22:48:03
Postat av: Pinglan

Beckah har sällan hållt med i det du skriver och gillar inte din attityd många gånger, men sen du började skriva om ditt mående och ditt förflutna så har jag börjat tycka om dig mer och mer. Du har visat att det finns en rar människa under ditt hårda skal och kaxiga attityd. Tycker att du är en strålande mamma utifrån va jag läst här på bloggen och man kan verkligen se att du kämpar och sliter för dina pojkars bästa. Fortsätt så men ställ bara inte för höga krav på dig själv och ta en dag i sänden. Forsätt på det här spåret jag tror att det gör dig gott att få skriva och "älta" din barndom här. På så sätt tror jag att du en dag kan lämna det jobbiga bakom dig.



Många kramar!

2010-06-16 @ 00:26:25
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ses imorgon Johanna :-)



**



Heidi sötaste <3 gääärna fast jag såg detta så sent så det får väl bli en annan dag men åååh jag vill! :-)



**



Pinglan: Tack, det värmde <3

2010-06-16 @ 00:30:20
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback