Härlig fest!

UNDERBAR KVÄLL! Jag har haft så sjukt kul!

Määäängder av bilder ojoj :-) kommer nog några här sen ;-) nu ska jag snart sova ...helt ENSAM! För första gången på ...eh? drygt 1,5 år. Först kan man ju räkna bort 9,5 månad då Elmer funnits för han har aldrig sovit utan mig och innan dess kan man räkna bort 9 månaders graviditet då jag hela tiden hade sällskap av bebis i magen även om Alvin och Victor möjligtvis var borta samtidigt någon gång. Precis innan dess var jag på semester utan barn men då var ju Mathias med så ja... typ möjligtvis november 2008 eller något sådant då?

HAHAHA MMS-bloggningen från maten blev ju kul :-P flera frågade var det var för svart. Ja, det ser ju galet ut men det är bara en kass mobilbild ;-) jag åt inte kolbitar till middag utan helt normalgrillat kött.

Nu är jag hungrig igen och ska käka något och sen SOOOVA!

Ang. den borttagna bilden så var det lite trist. Vi tycker själva att det är en skitkul bild :-P men om man inte är singel så finns det fler som får vara med och tycka lite också så därför kunde den inte ligga kvar :-)

Gonatt! <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

trist att du fick ta bort den, man såg ju ändå ingenting.. bara en kul bild..

2010-06-19 @ 11:32:31
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback