Diskvalificerad

Tänker börja med att visa upp 2 mail:


Datum: 23 april 2010 16.35
ämne: Omslagstävlingen!


Om jag laddar upp en bild och sedan upptäcker att den är tagen den 4 mars och blev inskickad runt 20 april, blir jag diskvalificerad då?
Det stod något i reglerna om en gräns på en månad?

Eller betyder det bara att bilder tagna i mars är okej att skicka in i april och bilder tagna i april är okej att skicka in i maj?
Är det noga exakt på datumet eller bara på månaden?
 
Jag dör en smula annars :-(

--
_______________________________
Med vänliga hälsningar

Beckah -82, mamma till
Victor 980815, Alvin 070705 och Elmer 090904


***********************************************************


Datum: 28 april 2010 14.47
ämne: Vi föräldrars omslagstävling


Hej Bekah,
Ursäkta det sena svaret om din fråga i tävlingen.
Bilden ska vara tagen tidigast 1 månad före tävlingsbidraget skickas in men vi räknar inte exakt på dagen, så din bild blir inte diskvalificerad.
Tack för ditt mail!
 
Vänligen
Irini Hedin
Vi Föräldrars omslagstävling
076 2555 943
08 - 736 51 72
 

***********************************************************


I och med det här svaret så laddade jag inte upp en ny bild. Hade jag fått ett annat svar hade jag laddat upp en ny bild som var tagen inom rätt tid såklart och eftersom jag mailade om detta den 23 april hade jag haft gott om tid att få in alla röster.



Men nu ringer Vi Föräldrar och beklagar för att jag fått ett felaktigt svar från Irini. De måste vara konsekventa. Samma regler för alla. Javisst, det tycker jag är fullt rimligt men om hon svarat rätt så hade jag laddat upp en ny bild, nu fick jag inte chansen.


Ja, det jag vill ha sagt är alltså att Vi Föräldrar diskvalificerat Elmer. Vi åker inte till Stockholm imorgon.



Kommentarer
Postat av: saramed

Nej vad trist och fult gjort av dom



Det är en väldig skillnad på några dagar och flera månader ju



2010-06-04 @ 11:34:12
Postat av: L

va? sjukt dåligt av dom att inte svara rätt från början. självklart ska samma regler gälla för alla men då dom redan har sagt till dig att det är okej så borde dom inte kunna ändra sig i efterhand.

2010-06-04 @ 11:34:26
Postat av: Annika - 3barnsfamiljen blir 4barnsfamilj!

WHAT!?



Det var ju DERAS fel! Det handlar om några dagar, eller två veckor!

Av Irinis mail att döma ska det också vara okej ändå, för de räknar inte på dagen!



Vad ledsen man blir... Varför? DU gjorde ju inget fel, du kontaktade dom till och med för att dubbelkolla! Dessutom kunde du ju laddat upp en ny, precis som du skriver. Hon skrev ju faktiskt "din bild kommer inte diskvalificeras"



Seriöst... det måste ju vara nån som inte tål att Elmer gick vidare, nån som ringt in... Det är den känslan jag får iaf. Men vad sne man blir...!



Jätteledsen för er skull Beckah!

Kram!

2010-06-04 @ 11:39:51
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Tänk om man som förälder skulle vara så inkonsekvent som denna tidning/tävling vart, Du frågade ju och fick ett svar, då får de ju stå för detta, när de inte ens gett dig en chans att göra om och göra rätt.



Det var väldigt fult gjort av tidningen, min prenumeration kommer inte förnyas.

2010-06-04 @ 11:39:57
Postat av: Emelie

Vilken dålig stil av tidningen! Hela tävlingen verkar ju vara ganska illa planerad. Men när du nu fått ett svar från Irini så får de ju hålla sig till det. Suckar

2010-06-04 @ 11:42:50
URL: http://litenfamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Så jävla dåligt av Vi föräldrar måste jag säga. Även om dom skall vara konsekventa och att reglerna skall gällas för alla så hade du ju faktiskt fått ett svar ifrån om dom att din bild fungerade.

Så jag tycker det är dom som gjort fel, inte du.



Nu blev jag så ledsen för din och Elmer skull ... fan fan fan!!

2010-06-04 @ 11:44:24
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ako

Nej men vad trist, du som verkligen varit glad för detta och längtat så, det märks att detta är väldigt väldigt viktigt för dig.



Icke desto mindre känns det hela olustigt på många sätt. Både du och den andra mamma har betett er på ett ganska tråkigt sätt mot varandra och jag har flera gånger undrat hur det skulle kännas för dig att vinna med vetskapen att du aktivt hjälpt till att få den andra mamman ur tävlingen...en sak att hon slarvat med att läsa reglerna, en annan att aktivt ange, tycker jag.



VF har tabbat sig rejält också - hade de varit tydliga och konsekventa med reglerna från början hade inget av det här behövt hända.



Du frågade om din bild var OK, fick till svar att den var det, och nu ändrar de sig. Inte OK. Att öht ha en regel som "en månad" utan möjlighet att kolla alla bilder är ju också ogenomtänkt. Varför inte ha en regel som säger att bilden ska vara hyfsat ny, eller tagen i år, tex?



VF kan fortfarande rätta till det här genom att låta både Elmer och L vara med i finalen trots allt - hoppas de tar ett akutmöte om det och tar ett vettigt beslut, oavsett vad de tycker om sandlådehistorien det blivit hittills...



Håller tummarna att det ordnar sig till det bästa för alla inblandade!!

2010-06-04 @ 11:46:19
Postat av: Anonym

FY FAN SÅ JÄVLA RUTTET!

2010-06-04 @ 11:46:44
Postat av: Lisa

Vad synd att du inte fick korrekt svar av dem från början. Riktigt tråkigt faktiskt.

Men jag såg i någons blogg i går ---var minns jag inte -- att några hade kontaktat Vi Föräldrar ang en annan finalbild - som då blev diskkvalificerad.

Då skärpte de till sig, vilket ju inte var fel i.o.för sig.

Men att du missade möjligheten att ladda upp en annan bild, det var tråkigt.

2010-06-04 @ 11:46:50
Postat av: Himmelohelvete-käringa från Värmland

Oerhört dåligt av dom och jag tycker faktiskt inte du ska ge dig här! Det är DOM som gjort fel och inte du, du har ju tom kontaktat dom angående detta och fick ett svar. Det svaret ska gälla. Så kan dom ju för fan inte göra



jävla rötägg tycker jag om dom nu!

2010-06-04 @ 11:47:41
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja hörrni vänner. Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag känner mig bara helt tom och matt :-(

2010-06-04 @ 11:49:07
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Men va F----N!!! De får ju ta ansvar för att ha svarat fel!!! Fyy vad dåligt och tråkigt :-(

2010-06-04 @ 11:49:32
Postat av: Linda

Fy fan vad dåligt av dem!! Så gör man inte. INTE OK!

2010-06-04 @ 11:52:36
Postat av: Karin

Det här var bland det värsta jag varit med om !!

Kommer inte att köpa Vi föräldrar mer, så här gör man inte

2010-06-04 @ 11:53:48
Postat av: Linda S

Fy fan vad dåligt!!! Den där tidningen är bojkottad i detta hushåll från och med nu kan jag säga.

Tur för dom andra tävlanden då... för Elmer hade vunnit!

Idioter! Om DERAS medarbetare gjort fel får DOM stå för det!!! Trodde "Vi föräldrar" var en proffsig tidning men oj vad jag hade fel.

2010-06-04 @ 11:56:04
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Det var dåligt att dom inte sa rätt till dej från början!

Du hade juh då en chans att ladda upp rätt bild.

Du försökte juh göra rätt för dej.

Ush så dumt.



Kramar

2010-06-04 @ 12:02:00
URL: http://salkert.se
Postat av: Lina

Men fy fan vad dåligt! DU har ju för tusan frågat, och fått ett svar!

2010-06-04 @ 12:03:02
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det här slår rekord i svineri

2010-06-04 @ 12:06:48
Postat av: ★★★Egomamma.se★★★

Ehh, okej, HUR kan du bli diskad på grund av en sak som DE sagt var okej? Borde de inte ha kollat saken lite mer ingående innan de svarade, kan jag tycka.. Det betyder ju att allting är förgäves, så många inlägg och så mycket tid som folk lagt ner på att rösta fram Elmer till final, och så poff ingenting.. Så JÄVLA dåligt. Jag har aldrig läst Vi Föräldrar särskilt ofta, men nu kommer jag definitivt att bojkotta dem, när de inte kan hålla sitt ord och ändrar sig så nära finalfotograferingen. SÄMST!

2010-06-04 @ 12:07:13
URL: http://egomamma.se
Postat av: Petra

Att Irini meddelat att den inte var diskvalificerad tyder på att hon haft befogenhet att få svara dig - annars borde väl principalansvar gälla - arbetsgivaren får alltså ta på sig att en anställd gjort fel - men det ska inte drabba någon annan - Elmer har ju fått rösterna!!!???



Verkar både trist och snurrigt och väldigt illa arrangerat... fråga om de vet vad principalansvar är!!!

2010-06-04 @ 12:13:20
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Sandra

Usch vad tråkigt att det var så luddiga regler. Ännu konstigare att dom verkligen inte DUBBELkollar bildernas datum INNAN de tar med tävlingsbidrag..? Och hur ska man med säkerhet kunna garantera NÄR en bild är tagen om man nu inte har en blogg etc där bilden publicerats? I don´t get it. Surt :-(

2010-06-04 @ 12:14:34
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fy fan vad dåligt gjort utav dom. Det är ju deras fel, du hade ju mailat dom innan. Nä usch, vad ska man säga?

2010-06-04 @ 12:14:48
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Pauline

Sådär ja, nu har Vi Föräldrar förlorat en läsare. Bye bye till den tidningen. Tänker INTE läsa den igen.

2010-06-04 @ 12:15:54
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag kan ju även bara slänga in en liten fundering; Undrar vem som kan ha med detta och göra...?

Syftar på ditt tidigare inlägg.



Elmer hade vunnit!

2010-06-04 @ 12:17:47
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: Mia

Helt sanslöst! Förstår inte hur Vi Föräldrar vågar bete sig så här illa?

2010-06-04 @ 12:21:24
Postat av: Malin

Fan va trist Beckah! Du såg ju fram så mot det... tur att jag inte läser den, så slipper de förlora en läsare till

2010-06-04 @ 12:25:28
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com
Postat av: Amanda & Oscar

Så jävla dåligt!!!!!

2010-06-04 @ 12:30:36
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fy vad tråkigt och ärligt talat jävligt dåligt av dom!

2010-06-04 @ 12:31:15
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Alfva

Jisses vilken soppa allting verkar ha blivit! Jag tycker synd om dig som fått dina förhoppningar grusade (efter att ha krånglat om transport och allt tidigare med).



Däremot tycker jag inte synd om Vi Föräldrar. Känns som att de fick panik iom att de diskade den andra och att du nu blir diskad för att du "outade" henne.



Trist, men hoppas att du reser dig och iaf kommer ihåg att Elmer fick rösterna. Han var värd finalplatsen.



2010-06-04 @ 12:33:50
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Christer Romson Lande

Petra: principalansvaret betyder i praktiken att om Becka har rätt till skadestånd (viket hon nog inte har) så är det Vi Föräldrar och inte Irini personligen som ska betala.

2010-06-04 @ 12:34:58
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Nä fy FAN vad dåligt av dom.. :( Kramar till er!! <3

2010-06-04 @ 12:38:27
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Malla

Neej!!

men de kan ju inte först säga en sak och sedan en annan?? du hade ju haft chans att byta bild ju!

:(

2010-06-04 @ 12:45:07
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Lindet

Fy fan va trist!

Ruskigt dåligt dem!



Hela tävlingen har spårat ur ju!!!

2010-06-04 @ 12:50:25
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Fy fan vilken jävla dålig stil, så kan dom ju inte göra när du faktiskt mejlat och fått ett okej tillbaka. Nej fy fan för Vi Föräldrar...

2010-06-04 @ 12:54:25
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej men fy faaan vad arg jag blir!!!!! Fruktansvärt dåligt av dom! Här är en till som inte kommer att läsa Vi Föräldrar igen. RIKTIGT DÅLIGT Vi Föräldrar, skäms på er!

2010-06-04 @ 13:02:15
Postat av: Anonym

What goes around, comes around....

2010-06-04 @ 13:03:05
Postat av: Barbro

Men snälla Rebeckah. Jag tror knappast VF vill förknippas med ditt omogna sätt att bete dig mot en annan finalist i din blogg. Du har betett dig illa genom att på din facebook skriva precis det L:s mamma skrev på sin blogg jag såg det själv och vidarebefodrade den, även en skärmdump så du kan inte neka till att ni hetsat varandra till att få Louis mamma diskad. Ni var ett par stycken där som mailat Vf om hennes bild. Din bild är även den tagen utanför tidsramen ett inlägg du erkände misstaget i som sen togs bort. Jag är en bland annat som mailat VF och påpekat att samma regler gäller samtliga deltagare (vet många andra med). Om du sedan har svårt att läsa en text där det står klart och tydligt regler kan du ju inte maila och tro att du skall få komma runt reglementet. Så är det och du får stå ditt kast över att du inte bidrar med ett godkänt fotografi. Sen var det där med Karma med :D

2010-06-04 @ 13:08:26
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Skriv på listan "Låt Elmer åka till stockholm" Startade listan för det här är så fult gjort och jag hoppas det hjälper och att Elmer får en chans men ska det kunna göra någon skillnad måste ni skriva på nu

http://www.namnlista.se/lat-elmer-aka-till-stockholm

2010-06-04 @ 13:10:31
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: sussie

Neeej! Men va tråkigt..riktigt tråkigt.. Att dom ens får göra så, me tanke på att Irini redan sagt att det va OK. Borde ju inte få vara ditt fel, borde ju inte få bli diskad...

2010-06-04 @ 13:16:42
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com
Postat av: Therese

Allvarligt? Får de göra såhär?? Fy vad taskigt! Vad sa dom mera? Var de inte något berörda över att diska dig så här sent? Hur hade de kommit på detta nu?

2010-06-04 @ 13:26:45
URL: http://www.rosakoriander.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

han som ringde beklagade sig för han hade tyvärr något jättetråkigt att berätta och så blabla och jag försökte förklara detta med mailet jag fått men nej, det hjälptes inte.



han var stenhård - de kan inte göra något.



han sa att de ska köra en ny sån här tävling till hösten och han uppmanade mig att deta då



Eh what??! lixom

2010-06-04 @ 13:29:22
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Skriv ett par hundra inlägg till om detta och gråt lite, var lite argare och ta endast med kommentarer där det står att de minsann ska bojkotta VF så kommer du nog med i alla fall.



Herregud, släpp det och inse att du är diskad!

2010-06-04 @ 13:30:43
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

vaddå "ta med"? ifall du inte märkt det så har jag öppnat för kommentarerna dagen till ära så ALLT kommer med men så här ser det ut bland kommentarerna! På riktigt!

2010-06-04 @ 13:32:01
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

BARBRO Jag är nyfiken på vad du heter påriktigt.



Trist beckah.. jag skrev ju till dig på FB att jag kände på mig att det skulle bli något sånthär. Verkligen jättetrist. :( Barbro verkar njuta av att förstöra för dig och skriva elaka kommentarer till dig. Vilken jävla ragata!

2010-06-04 @ 13:40:59
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Näe!! Fan va trist!!!! Man tycker ju att dom iaf skulle ta hänsyn till det dom sagt tidigare! Och dessutom komma med det i sista sekund! Massor med kramar till dig!

2010-06-04 @ 13:48:01
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Annette

Men nääää! Fy fasiken vad dåligt.



Nu har jag mailat VF och talat om vad jag tycker. Usch!

2010-06-04 @ 13:51:53
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Alexandra Harjula Gad

Gud vilken dålig stil av Vi föräldrar!! har dom sagt en sak så får dom ju hålla sig till det! det är ju inte ditt fel att du inte laddade upp en ny bild, så varför ska du straffas?? Tycker dom sköter hela tävlingen väldigt dåligt.... Kram

2010-06-04 @ 13:53:52
Postat av: Sandra

Vilka idioter!

2010-06-04 @ 14:08:23
URL: http://mousy.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad surt! Det måste väl vara deras ansvar att kolla att bidragen uppfyller tävlingskraven INNAN de presenterar vinnare?! Skitdåligt gjort!

2010-06-04 @ 14:52:05
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tyvärr så har jag en benägenhet att hålla med Barbro. Jag tycker visserligen att det var dålig stil av VF att maila att det fungerade med den bild du hade.

Och hade du bara hållit käften om den andra finalisten så hade detta antagligen inte hänt.

Saker har en tendens att hoppa tillbaka och bita en i arslet..... eller som en del säger KARMA.

2010-06-04 @ 14:53:21
Postat av: Anonym

Håller med Barbro!

2010-06-04 @ 15:07:37
Postat av: Lotta

Sen vill jag ju fråga dig Beckah om du inte tar det här på lite för stort allvar?

Så mycket onödig energi du gör av med på att vara bitter över en sån sak.



Sätt det här i jämförelse med vad lilla Lovas mamma går igenom just nu.

Du sitter och skvallrar på FB om den STORA orättvisa som drabbat er finalister - medan den mamman antagligen precis har bäddat sin dotters kista och hållt sin dotter för sista gången.



Du sitter och gnäller om vilka orättvisor som har drabbat dig, bullshit säger jag - det enda som har hänt är att du börjar få ta konsekvenserna över ditt handlande!



Gör nåt gott av det här istället, gläds åt det du har som faktiskt en del har förlorat. Skänk pengarna du skulle ha lagt på omkostnader i stockholm till Lovas Spargris och se de som så att det var det som var meningen....

2010-06-04 @ 15:13:53
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det finns ALLTID värre saker!



Någon annanstans sitter någon och sörjer sina 3 döda barn, ska Anna-maria då inte få sörja som bara förlorat ETT barn? Det blir ett jävligt märkligt resonemang om man ska sitta och jämföra.



det här går inte ens nämna i samma mening som att förlora ett barn! fattar inte att du ens kan ta upp det - oförskämt mot Lovas mamma!



Men bara för att det finns värre saker betyder det inte att allt annat är oviktigt!



i MITT liv blev detta ganska jobbigt. Det är inte livsviktigt eller JÄTTESTORT men det är stort och tungt och jag VILL lägga energi på detta för jag ÄR besviken.



Men det har ju INGET med Lova att göra! Jisses! Kom inte och påstå att jag inte är engagerad eller har skänkt pengar till Barncancerfonden för du är ju helt fel ute!

2010-06-04 @ 15:18:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annette

Lotta: Det är OTROLIGT tragiskt och hemskt det som hänt Lova och hennes familj, men bara för att andra har det värre måste väl Rebeckah få bli ledsen, arg och besviken.

Skulle man tänka som du så skulle vi aldrig få ha dessa känslor, det finns ju alltid folk som har det värre.

2010-06-04 @ 15:19:38
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Anna-K.

Haha, så jäkla rätt! Vad säger man?...What goes around comes around!



Hade du inte hängt ut henne så hade ni nog båda varit kvar. Så kan det gå.



Sluta vara så egocentrisk nu.

2010-06-04 @ 15:29:43
Postat av: Lotta

Jag förstår mycket väl att Beckah är ledsen, arg och besviken, det jag reagerar emot är att det har triggats upp till värsta lynchstämmningen.

Jag menade absolut inget illa gentemot Lovas mamma, det jag ville få fram är att Beckah borde sätta saker i jämförelse och förstå att detta är inte hela världen.



Då hon skrivit mycket fint om Lova på sin blogg, så ser det sen så illa ut när hon kan skriva spaltmetrar om sina vad jag tycker är bagateller och dessutom till en viss del självförvållande.



Sen så ifrågasätter jag starkt hur du ens kom på tanken att vara med i en tidning som du anser tidigare ha behandlat dig så illa?

2010-06-04 @ 15:30:40
Postat av: Anonym

som du betett dig mot den andra mamman tycker jag att det är rätt och lagom åt dig! =) Du satt på dina höga hästar och fuckade henne rakt i ansiktet, så länge det inte drabbade dig var allt frid och fröjd. Men äntligen ett tecken på att KARMA faktiskt fiiiinns!!!! haha

2010-06-04 @ 15:31:50
Postat av: Anna-K.

Ops! Du tål inte sanningen och raderade mitt inlägg illa kvickt.



Barnsligt.



Hade du inte fått henne diskad så hade ni nog båda varit kvar.

2010-06-04 @ 15:36:28
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag har inte raderat någonting. Jag bryr mig inte om era töntiga kommentarer som grundar sig i att ni ogillar mig som person. Ni försöker ju inte ens ta in vad som hänt här - det som skett är helt galet fel.

2010-06-04 @ 15:44:23
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Fy så trist!

Hoppas att det löser sig, för det är absolut inte ditt fel...

Kram - Elin

2010-06-04 @ 15:50:29
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag brukar inte reta upp mig men helt ärligt nu har dom väl gått för långt?! Tycker det är dålig stil av "Vi föräldrar" ...Om jag hade varit du så vet jag inte om jag ens hade velat vara med i deras tävling längre!! Hoppas er helg blir bra trots allt givetvis har jag skrivit på listan ;) Kram

2010-06-04 @ 15:55:51
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: ...

...

2010-06-04 @ 16:15:55
Postat av: Johanna

MEN!!!!!!!!!!!! Det är väl en jävla skillnad att ha en bild som är några dagar gammal som du fått godkänd av dom och en som är två månader gammal! som dessutom inte läst reglerna. Fy fan va dåligt av dom!!



Elmer hade lätt vunnit!

2010-06-04 @ 16:16:37
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch, vilken rutten tidning. Den ska ALDRIG mer köpas utav mig.

2010-06-04 @ 17:14:26
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Madeleine

IDIOTER!!! Fasiken vad dålig stil...

2010-06-04 @ 17:45:41
URL: http://muppsan.com
Postat av: Anna-K.

Johanna.



Nej det är ingen skillnad, finns det en gräns så finns det en gräns och då spelar det ingen roll om man är långt ifrån eller nära den. Är man över den gränsen så är man.



Nej beckah, jag ogillar inte dig. Jag anser bara att du borde börja jobba snart så att du får tillbaka de sociala kontakterna och slipper snöa in dig såhär på småsaker. Internet är inte livet och du kommer inte vara lycklig över att konstatera att ditt liv betod att att sitta framför datorn, en stor illusion.



Och jo M får nog lov att vara pappa på heltid när du arbetar för han är minst lika bra som dig.

2010-06-04 @ 18:27:34
Postat av: Johanna

Anna-K

Jo det är skillnad när bilden blivit godkänd av Vi Föräldrar och dom uttryckligen sagt att några dagar inte spelar någon roll. Hade hennes varit äldre hade hon bytt bild. Nu förstörde dom den chansen för henne.



Och Ja, det var såhär i efterhand kanske fel att ens bry sig om att Louis mammas bild var fel. Men hon hade ändå inte följt reglerna, Beckah har gjort det eftersom att hon frågade och blev lovad att den inte skulle diskas!

2010-06-04 @ 19:22:38
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe yes what goes around comes around ;) håller med dem andra om detta :) Faktiskt rätt åt dig tyvärr,tycker inte att du förtjänade platsen på en rättvis nivå alls, finns många andra som förtjänade platsen mer dig anser jag, Låt bästa man vinna! Hade tyckt synd om du var en ödmjuk person som brydde dig om ANDRA. Och tävlingen är inte allt lilla vän, tänk att du och ditt barn inte vann utan ngn annan, trist va? DU kan inte vinna allt, detta kanske fick ner dig på jorden lite, du är inte alltid i centrum. God kväll :)

2010-06-04 @ 19:30:57
Postat av: Malin & Elise

fy fan vad dåligt av dom.

2010-06-04 @ 20:50:05
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Sara

Och följetången om dagens största i-landsproblem fortsätter. Det är väl självklart att dom inte kan godkänna din bild om de inte godkänner någon annans som är för gammal. Suck it up and move on. Inget att hänga upp sig på. Det låter på många här som om detta är det värsta de varit med om. Jesus!

2010-06-04 @ 23:37:46
URL: http://fokuserad.net


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback