Blä, usch, suck, urk, spya....

Trött och less så in i helvete! (Hoppa över att läsa det här inlägget om du inte orkar med negativt gnäll)

Jag vill soooova! Men inte fan får man sova inte nä för det är en massa ungar här som måste tas om hand och sen när de ÄNTLIGEN lägger sig så är det en jävla massa annan skit som ska göras *SPY PÅ ALLT*.

Nu ska jag snart kasta ungarna och mig själv i badkaret och sen ska de läggas ...och somna FORT ;-)

När jag ÄNTLIIIIIGEN blir fri så ska jag göra bara det absolut mest nödvändiga och sen ska jag fan sova jag med!

Jag blir galen på ungarna idag. Jag är trött, irriterad och tål inte något alls. Alvin har gnällt från sekunden jag hämtade honom på dagis och där till så har han stökat ner värre än någon annan unge kan, han har dessutom klämt Elmer i balkongdörren och bjudit honom på päron fast jag förklarade innan att han absolut inte fick! Elmer ska ju inte äta frukt och absolut inte något jävla päron! Sämsta frukten i sammanhanget. Men men en liten smakbit lär väl inte påverka magen hoppas jag.

Ta sluuuuuut vidriga dag, ta sluuuuut!


Får väl lägga in något trevligt att väga upp texten med:


På min uteplats.

Kommentarer
Postat av: Tania

Andas in... andas uuuuuuut :)

2010-06-28 @ 18:28:16
URL: http://takenine.blogg.se/
Postat av: Egomamma.se

Usch, såna dagar som din har jag med ibland, och de är inte skojiga. Just nu är det skönt för nu är inte Lucas hemma, men Tim har då fått något ryck där han vägrar i sten att vara med sin pappa..?! BARA panikgråter hela tiden gör han. Så jäkla jobbigt, inte främst för mig, men för Peter.. man blir ju lite ställd och vet inte vad man ska göra när man kollat vissa saker som blöja, mat och bada och leka etc..

Hoppas att imorgon blir en bättre dag för dig i alla fall. <3

2010-06-28 @ 18:47:05
URL: http://egomamma.se
Postat av: Alfva

"Skönt" att höra att det är någon mer som är på ruttet humör idag. Tålamodet försvann ut genom dörren vid 07 imorse, sen dess har jag bara längtat efter sängen. Nu är det inte många timmar dit, så jag börjar se ljuset i tunneln! :)

2010-06-28 @ 19:07:21
URL: http://alfvan.wordpress.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback