Om födelsedagar, kalas och en tur till Borås

Jahapp. Ny dag nya bekymmer möjligheter ;-) :-)

Kalas står på schemat :-) fast inte här inte och inte med mig. M tyckte att vi skulle ha varsina kalas för Alvin så han fick denna helgen så tar jag nästa för då har mina syrror barn hemma, blir lite klent med folk på kalaset annars. För min del tycker jag att man kan ha gemensamt kalas även fast man inte är ihop.

Nu är jag alltså barnledig hela dagen. Om ett par timmar sticker jag till Borås en sväng har jag tänkt. En liten tur till sjukhuset på besök <3 (Edit: lilla prinsessan är mycket dålig idag så vi skjuter på det *åh Hailey kämpa gumman* <3 <3)

Skulle ha varit iväg ikväll med och träffat lite tjejer men det verkar som att det inte blev av tyvärr. Hade varit skitkul att träffa dem men det blev ingen ordning på planeringen så det blev så svårt för mig med barnvakt. Syrran skulle ju ha barnen i natt men ja jag har ju inte kunnat lämna något besked.

Imorgon är det MÅNDAG! bara måste älska måndagar -vardag igen.


ELMER 10 MÅNADER IDAG! ALVIN 3 ÅR IMORGON!!! <3 <3 <3

Igår fyllde min syster A år och idag fyller min andra syster A år, imorgon fyller Alvin som sagt och i övermorgon min systerdotter :-)



Sötaste <3


Jag skulle försöka visa att tand nr 7 kom för ett tag sen men lille palten ville bara busa och bitas :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Mange fødselsdager, vennen =)

Herlig å være barnledig, tenker jeg <3



Han er gossingen min, Elmer, 10 måneder, ohoh, hva tiden flyr! Grattis Elmer <3

2010-07-04 @ 12:48:08
Postat av: Jessica

Mm tycker både jag o mitt x oxå,tyvärr är inte våra respektive av samma mening,lite synd tycker,vi hade gärna haft Tomten är far till alla barn här hemma....

2010-07-04 @ 13:08:09
Postat av: Elin

Tycker som du, att man ska kunna fira barnet tillsammans.

Det är ju barnets dag och då måste väl föräldrarna kunna "skärpa till sig" så pass att de kan fira barnet tillsammans.



Sött med massa bissingar i munnen, Hilma håller sig till 6 st än så länge :-)

2010-07-05 @ 14:37:00
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback