Sjukhusbesök idag, hembesök imorgon ;-)

En ganska bra dag idag :-)

Vi var i Borås och hälsade på Rachel. Hailey är isolerad på grund av sin infektion hon kämpar med men Rachel kunde vi träffa <3 Världens gulligaste, det är så märkligt hur bra vi stämmer med varandra att det bara måste ha varit menat att våra vägar skulle mötas <3

Jag överlämnade en födelsedagspresent eftersom Rachel fyllde år i lördags och en liten dopgåva till Hailey i form av en rosa skyddängel. Ja, Hailey döptes idag, inne på sjukhuset med bara några få personer närvarande. Lillgumman <3

Alvin tyckte Boråsturen var ett äventyr. Häftigt att åka buss osv :-) och äta pannkakor till lunch i fiket på Sjukhuset :-)

Naturligtvis passade jag på att hämta lite provtagningsgrejer på barndagvården åt Elmer också när vi ändå var där så slapp jag gå ner till Barnmottagningen här i Skene två gånger. Jag ska gå dit och lämna in provet sen.

När vi kom hem så kom barnens farmor förbi med lite sylt och saft hon kokat av jordgubbar. Gott! M kom en halvtimme tidigare och hämtade pojkarna och jag stack iväg och storhandlade med två systrar. Tack för skjutsen Kicki <3

Jag har påbörjat fixandet hemma också meeen nä jag har inte gjort allt som jag borde än idag :-P men men en dag imorgon med ;-) Imorgon får jag lite besök av min allra första nätkompis! japp! När jag hittade till internet i början av 2003 så var min första nätkompis en mamma jag hittat genom babyfriends.nu där både hon och jag hade sidor åt våra barn. Vi började prata på MSN och OJ vad vi snackade första åren. Vi har även haft våra duster hehehe och har hunnit med att ses både hemma hos mig och hemma hos henne i Uddevalla men det är läääänge sen nu och både hon och jag har fått nya småttingar sen dess. KUL att ses igen!

Nej nu har jag lite att greja med så jag hinner inte skriva mera :-)

Kommentarer
Postat av: thile

Vet du? Jo, du har ett hjerte av -gull <3. Omtanke og empati, bra egenskaper, vennen min. Klem fra meg.

Lille Hailey og mamma'n. Skjebner ...

Nå reiser jeg på en ferie <3

2010-07-08 @ 22:28:38
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hoppas du får det mysigt hos barnbarnen <3 Hälsa din dotter från mig <3 Kram <3

2010-07-08 @ 22:42:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Amakoie

Jaa, ska bli superskojigt att ses verkligen, var verkligen ett tag sen, minns inte ens när det var vi sågs, det var hemma hos mig när jag bodde ensam med barnen, måste vart 2005 på sommaren. 5 år sedan alltså, huj huj, hehehe. Jo, duster har vi haft, men sånt där kan man lägga åt sidan och gå vidare =)



Vi ses vid 12, jag smsar på vägen så jag vet vart jag ska haha

2010-07-08 @ 23:06:06
URL: http://www.amakoie.wordpress.com
Postat av: Sara

Åh, ha det så trevligt imorgon då Beckah och M! Vilken lycka för dig att få träffa lilla söta E <3 Den ungen kan man inte bli annat än kär i!

2010-07-08 @ 23:11:02
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vilken av oss skrev du till? ;-) vilken E syftade du på hehe Elv eller Elm? :-) ;-) eller kanske båda? :-P

2010-07-08 @ 23:13:09
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sara

Haha, jag kom också på det sen ;-) Jag har bara haft äran att träffa Elv, så den andra E kan jag inte tala för ;-)

2010-07-08 @ 23:14:43
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Förstod det ;-) ville bara retas lite :-)

2010-07-08 @ 23:16:12
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Mitha

Ha en mysig dag imorron:) kram o natti

2010-07-08 @ 23:24:49
URL: http://Www.himmelohelvete.se
Postat av: Amakoie

Åh, Sara, du är ju för sööööt, att du säger att man inte kan bli annat än kär i min lilla E, myyys!



Ska bli jätte-skojigt att se lille Elmer och lille Alvin och se hur min E reagerar på killarna =)

2010-07-08 @ 23:29:25
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Hoppas allt blir bra med lilla tjejen. Har läst här i då och då efter att du skrev första inlägget med Hailey och Rachel. Du verkar ha ett stort hjärta.



2010-07-09 @ 16:49:26
URL: http://eekk.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback