Senaste tidens shopping

Jag har shoppat en del senaste tiden men inte orkat lägga upp det i bloggen så nu tänkte jag visa upp lite :-)

Först ut:


Nätbeställning från Po.p. Leggings och T-shirt till Alvin strl 104 tror jag, 2 st stadsmönstrade T-shirts och en body till Elmer. Strl 86 tror jag. Allt på rea.


Mer från samma Po.p-beställning, ej rea. En mössa till Alvin och resten till Elmer. Varför det är två T-shirts? JA DET UNDRAR JAG MED! Jag måste vara korkad eller något, klickat två gånger typ och sen inte uppmärksammat mitt misstag och godkänt beställningen (för ja, jag har betalat båda, de har inte råkat stoppa ner en extra) så om någon vill ha en sån här tröja i strl 86 så finns en att köpa: [email protected]


När vi var i Borås handlade jag lite på Lindex. Tre par byxor till Elmer och 3 par till Alvin på tag 3 betala för 2. Behövs inför dagisstarten. Strl 104 och 86.


På en sportaffär hittade jag dessa trekvartsbyxor till mig på rea. Tror det var Intersport.


Nätbeställning rea-plagg från KoKoBello två sommarbodies till Elmer och en Shampoodle-dress. Den är liten, strl 70 men var så snorbillig att jag inte kunde låta bli :-P sitter precis före tvätt hmmm får se om den passar efter tvätt.



Jag har fått hem ett paket från H&M också men inte hunnit fota ännu.

Inget till Victor? Jodå, men han fyller år om ett par veckor ;-) så det visar jag inte upp.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Wow. Det var inte lite shopping du hunnit med. Älskar sommarbodysarna från KokoBello

2010-07-31 @ 21:57:40
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

oh en massa fin shopping. och shampoodle är jättepraktiska men dyra till orginalpris men jag tycker om dem :-)

2010-07-31 @ 22:07:46
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Elin i Malmö

Om inte Shampoodle-dressen passar efter tvätt så hör av dig till mig så köper jag den av dig :-D De är såå snygga! Och praktiska :-)

2010-07-31 @ 23:05:40
Postat av: Sylwia

Hej! Undrar var du har hittat Shampoodle på rea! Har velat ha den dressen jättelänge men tycker den är tok för dyr annars!

2010-08-01 @ 10:00:03
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Massa snyggt! :)



Den lilla stadströjan kom i mitt senaste paket från polarn o pyret med till Liam. ;) Fanns ju knappt någe snyggt kvar på 70%rean i Liams storlek. :( Men den lila tröjan och 2 pyjamisar från Rean blidde det och sen lite strumpor från icke rean. På 30% Rean blidde det jacka, windstopper och strumpor.



Jag vill fortfarande ha den blårutiga jackan dock.. :( Hojta om du ser den någonstans i storlek 98, ny eller begagnad. :)

2010-08-01 @ 10:20:12
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sylwia; det står (med länk) var jag hittat dressen ;-) :-)

2010-08-01 @ 11:29:13
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Massa fina kläder!

2010-08-01 @ 11:30:39
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Imponerande shopping, men hur har du råd?

Inte ens jag som har fast jobb har råd o shoppa så där mycket jämt =(

2010-08-01 @ 16:34:04
Postat av: Jenny

Det går inte att skicka tillbaka en av tröjorna och önska en i Alvins storlek istället då...?

2010-08-01 @ 18:08:06
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hur man har råd?



Nästan allt här är på rea, jag har inget hus, ingen bil, inga lån och inga andra sådana typer av utgifter. Jag lever enkelt och billigt i övrigt. Hyr aldrig film eller går på bio, går aldrig på restaurang. Jag sparar och prioriterar och kan därför köpa de kläder jag vill ha till barnen.

2010-08-01 @ 22:16:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Fia

Lever ungefär som du Beckah, har inte råd med hus, bil, semester, gå på restaurang mm mm men inte har jag råd med såååå mkt kläder till barnen ändå! kanske om det är från röda korset eller så men från POP som är riktigt dyrt även på rean? Fattar inte heller hur du har råd med alla kläder som du jämt köper!

2010-08-01 @ 22:58:36
Postat av: Carin i Umeå

Folk kanske inte tänker på att du ofta berättar att du säljer allteftersom pojkarna växer och så?

Jag skulle säga så här: fasikens vilken tur dina barn har som engagerar sig så mycket genom att samla poäng på gratisbio m.m. så att dom får nytt roligt och praktiskt att ha på sig?

Synd att vissa inte antingen vet om den sidan eller skiter i den.

2010-08-02 @ 00:09:15
URL: http://carinslillalada.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka fina kläder från POP :P

2010-08-02 @ 14:58:01
URL: http://sandrastomberg.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback