Om imorgon + om mina systrar + gravidmage

Massor att göra imorgon! För att vara jag alltså ;-) vanligt folk gör mycket mer varje dag hahaha

* Upp och göra morgon med allt vad det innebär.
* Sticka iväg till Borås en sväng (med buss så det är lite omständigt och kommer ta en hel del tid i anspråk).
* Hem och laga mat och utfodra barn och sånt.
* Åka och handla med systrar inför kalaset! Syster K kör mig och syster S så vi kan handla ihop.
* Genomföra en av de ännu hemliga grejerna jag skrivit om ;-)
* Tvätta en maskin tvätt + hänga.
* Byta sängkläder.
* Diska ett berg med disk.
* Städa badrummet.
* Slå in en massa paket!


Wiiiie! Blev sååå glad idag! Fick äntligen tag i en riktigt bra present till Alleballen! har haft lite ångest över det där för jag har lixom inte köpt något bra än! Men nu får han så det räcker och blir över ;-) Jag hittade den på leksaksaffären i Kinna men syster K var dit och köpte den åt mig för den är STOR så det är inget man lägger på vagnen ;-) Tack Kicki <3 Hon och syster S var ändå ute och letade presenter till min systerdotter/syster S dotter. K agerade taxi ;-) och det ska hon som sagt göra imorgon med.

Men till hösten blir det andra bullar! DÅ KÖPER JAG BIL! det är ett löfte till mig själv. Jag SKA fan börja köra. Nu har körkortet legat och samlat damm i två år för fasen. Jag blir så himla GLAD bara av att tänka på det.

Just ja, jag fick antagningsbeskedet till Komvux idag :-) gött! men liiite tokigt blir det för jag ville ha dagis från 9 augusti men han fick plats från 16 aug och jag börjar skolan den 18 aug. Hm...? hur ska jag pilla ihop det? jag måste prata med M om han kan vara pappaledig den veckan och ta inskolningen eller om syster S fortfarande är arbetssökande om hon kanske kan. Jag hade hand om syster A's sons inskolning :-)


Ja ni hör ju... tänk om vi inte hade haft varandra, vi systrar! <3 :-)

Nästa helg kanske lillasyster kommer hit också!!! Då ska jag krama henne massor massor för det har hon längtat efter och saknat och självklart kramar man dem som verkligen behöver det och ber om det? Visst? ;-)



Drygt ett år sen. Jag var i vecka 22+3. Jo det är sant hahaha men ni som minns hur stor magen blev till slut kan förstå att det bara är vecka 22+3 :-)


En påminnelse:


Det här känns SÅ GROTESKT nu precis ett år senare :-) och värre blev det :-P



Minns ni att Elmer hette Hoppsan i magen? Snacka om att leva upp till sitt namn! Han var en HOPPSAN när han flyttade in i magen, en hoppsan hela graviditeten, en hoppsan på förlossningen och har fortsatt att vara rakt igenom hoppsan sen dess :-) ALLT med Elmer är "hoppsan".

Kommentarer
Postat av: K

Va..ska han börja dagis så tidigt?:-o Han är ju bara ett år då?:-?

2010-07-07 @ 23:30:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja? Eller vad? Ja det ska han och ja det är han.

2010-07-07 @ 23:37:50
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Madeleine G

Vilken bautamage! =) har du inget kort man kan få se utan tröja på magen? nyfiken hihi

2010-07-08 @ 00:01:07
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Finns magbilder i kategorin "Graviditeten med Elmer" :-)

2010-07-08 @ 00:02:16
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Therese

hihi ja jag minns hur extremt stor du var! ;)

Största magen jag har sett! Måste varit tungt och på sommaren med.....på ena bilden ser det verkligen ut som om du har stoppat upp en stor kudde haha

2010-07-08 @ 09:12:32
Postat av: Carin

Jag gillar bilderna på er systrar!! Det är skoj att se vissa likheter mellan er. Själv tycker jag att du är väldigt lik den blonda systern som står jämte dig på bilden :) Jättefina allihopa!

2010-07-08 @ 16:05:39
Postat av: Petra

Sicken mage ;-) Härliga bilder ;-) själv hade jag bara en liten liten kula på magen (båda gångerna)... Kram

2010-07-08 @ 18:30:58
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Madeleine G

Var inne o kikade, herre gud vilken mage! o som du skrev att den inte "trillade av" ;) rätt fantastiskt att kroppen kan fungera som den gör och tänja sig så och sen bli "normal" igen

2010-07-09 @ 11:27:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback