Nu RÄCKER det!

Förrut har jag publicerat och ofta även svarat på idiotkommentarer. Det är slut med det nu! Kanske intresset för att skriva skit avtar när ni inte får någon respons? Man kan ju hoppas. Ni får helt enkelt hitta någon annan bloggare att terrorisera för jag orkar inte med er längre.

Så jävla mycket skit som folk skrivit senaste året bara, det är helt sanslöst, om jag skulle ha samlat alla elaka idiotkommentarer hade jag kunnat göra en bok av dem och ge ut. Läskigt.

Men nu är det slut!


OBS! Måste tillägga dock att de snälla och gulliga kommentarerna är lååångt fler! När det gäller dem hade det lätt gått att samla ihop till en bok varje månad :-) <3

Kommentarer
Postat av: maria

tyvärr blir det så när man har en öppen blogg. MEn det är jobbigt när dom håller på.



Det ända man kan vara säker på är att detta är människor som själva inte mår bra, deras sätt att få lyfta upp sig själva är att klanka ned på andra för att själva få vara bättre.

annars i riktiga livet är dom ingenting.



kram

2010-07-22 @ 11:25:09
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: chanette

jag vann en tävling hos dig för snart 2 månader sen. en tröja till mina son. var först klöd med att hon vänta på tyget osv.

men jag har fortfarande inte fått det

kram

2010-07-22 @ 11:38:40
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Chanette, jag har sagt till henne nu.

2010-07-22 @ 13:09:51
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Uansett, vennen, hva de skriver om deg og meg, hihi, jeg er også blitt nevnt fordi jeg alltid holder med deg,og er så snill???- Stemmer NOT, jeg er et menneske med mye empati for andre mennesker!! Det innbefatter deg og din lille familie <3 Forskjell på dumsnill og empati...

Klem <3

2010-07-22 @ 13:32:42
Postat av: Mezmerize

Låt alla kommentarer godkännas av dig INNAN publicering. Det är enklast.



Själv tar jag inte ens kommentarer på mina bloggar då jag inte är intresserad av att föra diskussionen där. Enklare på Facebook att hantera "idioter". :-)



Keep going!

2010-07-22 @ 13:47:34
Postat av: Mezmerize

Haha, nu såg jag att du skall godkänna först. OK, så bra var mitt råd. :-P

2010-07-22 @ 13:48:19
Postat av: Tania

tummen upp

2010-07-22 @ 17:31:56
URL: http://takenine.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback