Jack, ett mirakelbarn och känner du en Histiohjälte?

Nu har jag hunnit lägga till en hel hög Histiobarn på sidan "Faces of Histio" på Histiocytoshemsidan. Pojken jag la till nu nyss, Jack, är verkligen helt otrolig. Knappt man fattar att det är sant när man läser hans historia!

Roligt också att jag fått med alla Svenska Histiobarn jag "känner", stort tack för det <3 jag känner till en till, ett änglabarn som hade FHL men jag har aldrig haft kontakt med hans föräldrar, bara hittade deras hemsida.

Sen vet jag om ett par stycken fd. histiobarn som idag är vuxna. Jag hoppas dock på att hitta fler svenska barn med Histiocytoser, det borde ju finnas en hel del där ute...

Känner du någon?

Jag vill gärna ha kontakt: beckah @ mensa.se

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback