Dagen idag

Så  där ja. Nu har jag gjort ett inlägg där jag beskrivit båda Elmers sjukdomar. Ville ha ett samlingsinlägg att kunna länka till från menyn för att folk ska slippa gå igenom hela kategorin om Elmers sjukdomar för att få veta vad han lider av och vad det innebär.

Bellenbus ligger och  sover för tillfället och Alleballen har åkt till farmor så det är lugnt och skönt här.

Eh, tittar upp och upptäcker att Elmer står i sängen precis just nu när jag skrev detta ;-) jaja, han sov iallafall nyss :-)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den här dagen mer än att det är dags att städa :-/ urk. Ikväll ska pojkarna vara hos sin pappa i vanlig ordning.

För den som inte vet så är Victor i Vallentuna nu :-) för tillfället hos sin farmor men ska om några dagar hem till sin pappa. Vi har inte bestämt hur länge det blir så det återstår att se.

Elmer är fortfarande bra i magen. FATTAR NI HUR SKÖNT DET ÄR??! Men däremot har han bajsat minst 4 ggr om dagen dessa dagar istället men jag är glad att han är frisk! Alvin är också frisk. Alla barnen friska. Så jäkla gött!

Nej nu ska Bellen få sin lunch.

Kommentarer
Postat av: Carola m 8

Vad skönt att magen håller sig stabil!!

Jippie:)

2010-07-23 @ 00:16:06
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback