Bloggtipset 17 juli: EGOMAMMA.SE

Det var INTE igår jag la upp ett bloggtips senast ;-) men nu är det dags igen! Den här gången skulle jag vilja tipsa om EGOMAMMA.se, en snygg, väluppdaterad och mångsidig mammablogg. Det blir aldrig långtråkigt i den bloggen kan jag säga :-)





Som vanligt har jag bett bloggägaren själv att beskriva sin blogg:

"Egomamma.se handlar om mig, en egotrippad tvåbarnsmamma, och mina bravader förr och nu. Det är en blogg som är lite som ett recept. Jag grundar med mitt vardagliga liv, på gott och ont.

Ibland händer det massor, ibland är det småtrist. För att piffa till det spär jag på med lite humor i form av bilder, videoklipp och roliga dialoger.

För att färdigställa min bloggkaka så lägger jag in mina (ibland ganska hårda) åsikter och funderingar, och toppar med lite egotrippar i form av att jag delar av mig av mina intressen som t ex digital scrapbooking, fotografering, hästar/ridning och en och annan filmrecension och tävling."

Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Ahaaa, såg på facebook att du tipsat, tackar för det ;o) Roligt att du gillar bloggen såpass att du ville tipsa om den.

2010-07-17 @ 12:38:30
URL: http://egomamma.se
Postat av: Maria Berg

Denna Egomamma, vad är det för konstig typ egentligen? Måste vara en lögn att hon och barnen har skyddad identitet eftersom att hon bloggar öppet om sig och sina barn och publicerar bilder på dem. Det står till och med att hon bor i Vingåker.

Alltså det är kriminellt att utnyttja samhället genom att kräva skyddad identitet när man inte behöver det. I samma klass som bidragfusk.

2010-07-21 @ 19:27:51


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback