www.bioform.se

En del kanske minns att jag fick ett paket från http://www.bioform.se/ innehållandes en stor burk C-vitamin?

Nu har jag testat detta ett tag och måste säga att jag är glatt överraskad! Man känner sig verkligen piggare. Så detta kan jag rekommendera. Om man inte är sugen på extra C-vitamin finns det såklart även annat på hemsidan. Surfa in och ta en titt!

C-vitaminet jag provat heter Acerola och stärker immunförsvaret och hjälper kroppen att hålla borta förkylningar och influensa!








Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vilka spännande inlägg... not. ;-) Inte för att vara taskig, men om det blir för mycket reklam så tappar man som läsare ganska snabbt intresset för en blogg. Du börjar kännas ganska köpt faktiskt.

2010-01-06 @ 05:51:44
Postat av: Martina

De skulle jag velat testa! Är de okej att äta vid ammning? :)

2010-01-06 @ 10:03:39
URL: http://scarletr0se.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Mycket reklam? Jag antar att du inte brukar titta på tex TV 3 då? :-) Eller läsa tidningar? Eller följa någon av de stora bloggarna? :-)



*******



Japp, funkar ihop med amning :-)

2010-01-06 @ 10:35:37
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Vanessa

Visst, du gör som du vill, men vi är ganska många som tycker att det är rätt ointressant att läsa en blogg med för många reklaminlägg. Men du gör självklart som du vill. Ville bara ge dig ett gott råd.

2010-01-06 @ 11:47:23
Postat av: Ojani

Håller med vem vill läsa reklam då gör man som man gör vid tv-tittande på tv3 byter kanal dvs byter blogg..

2010-01-06 @ 20:59:29


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback