Shopping :-)

Elmers Mini A Ture-overall som jag rekordfyndade hos

Pixiekids Barnkläder


...kom med posten idag. ÅH så fin den är och det märks att det är en RIKTIGT riktigt bra overall. Många säger att det är den bästa funktionsoverallen (hoppas det när ordinarie pris låg på 1799 spänn). Vi får väl se. det är iallafall nästan så jag längtar till nästa vinter så jag kan prova ;-)

Bilden gör inte overallen rättvisa faktiskt. Den är snyggare och mer lila i verkligheten.




Fick mera saker idag utan att behöva shoppa själv :-) vi svängde förbi hos Mathias mamma för att hämta lite grejer hon köpt. Tyvärr kunde vi inte gå in eftersom hon är sjuk så Alvin blev jätteledsen och besviken :-(

Hon hade shoppat lite Friends-kläder till Elmer och en Tummen heldress :-) och så en ihopfällbar badbalja! Ashäftig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh en sån där hopfällbar balja har jag haft mina ögon på. Berätta gärna sen vad ni tycker om den, så kanske jag kan övertala maken om att vi absolut måste ha en! :)

2010-01-15 @ 08:04:09
URL: http://fokuserad.net


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback