NU kommer Victor hem!

Vilken sekund som helst kommer Victor hem <3 :-)

Mathias är iväg och hämtar honom från tåget i Göteborg. När de kommer hem ska vi titta på film. I övrigt har jag inte gjort NÅNTING idag! Skulle egentligen varit iväg och köpt en present till systersonen Oliver som fyller 8 år idag och har kalas imorgon men men. Kanske vi kan åka iväg en sväng på förmiddagen.

Skulle behöva köpa ngt litet till Alvin också. Vi ska ha lite mys imorgon kväll och paketöppning med Victor som har en hel hög julklappar som väntat i 2 veckor nu. Så därför har jag fixat några små paket till småkillarna också men det är mest kläder och en varsin bok, Alvin skulle ha fått nån leksak med. En ny telefon med ljud tex för hans rosa med ljud fick bada igår och har inget ljud och sen dess har han tjatat hål i huvudet på oss: "söpa ny fån".

Jahapps... snart snart kommer de, men de skulle iofs stanna på Burger King och äta på vägen hem också *avis* :-) själv har jag ätit pulvermos!

Nej nu ska jag dricka mitt nybryggda kaffe ;-)

Kommentarer
Postat av: Veronica (Lupin84)

Hoppas ni får de super mysigt i morn... =)

Lät inte helt fel med nybryggt kaffe...

2010-01-08 @ 22:02:40
URL: http://virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Skönt att han är hemma nu kan jag tänka mig. :)

2010-01-08 @ 22:15:23
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: thile

Ha en herlig helg, med mycket mys!

2010-01-09 @ 09:52:11
Postat av: Anonym

Nä, beckha tycker inte det är skönt att han är hemma igen. Då får hon ju mer att göra...

2010-01-09 @ 10:20:54
Postat av: Becca

Visst är det skönt när de kommer hem! Nu har inte min Philip varit borta så länge men en vecka är bra mkt längre än de 2 dagarna han normalt är hos sin pappa varje vecka.

2010-01-09 @ 14:46:09
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback