Månadens läkarbesök

Sicket trassel på morgonen då... allt blev pannkaka typ så det slutade med att jag fick ringa och ändra Elmers tid, men eftersom han haft lite feber av och till senaste veckorna så ville de träffa honom idag så tiden blev ändrad från 09 till 13.

Den här gången blev det stick i fingret istället, betydligt smidigare! Elmer märkte ingenting haha. Sen ville de ha urinprov också pga febern så vi blev kvar en stund för att vänta på kiss :-) Elmer provsatt då i en gåstol för sörsta gången :-) det var skojigt! Han råkade putta iväg sig både framåt och bakåt och åt sidan också.

Lille palten vägdes med hehe hans hopp på kurvan fortsätter! Idag vägde han 8375 gram (8165 g för 5 dagar sen). Mysigt, han har en del veck nu ;-)




Både blodprov och urinprov såg bra ut som vanligt :-) skönt det. Ny tid om en månad. Tror det är 1 eller 2 månadsbesök kvar och sedan glesar vi ut det till var tredje månad.


***

Min mamma var ju på sitt läkarbesök idag också, jag har pratat med henne men behöver fundera igenom innan jag skriver om det. Det är inte så positivt att jag vill att det ska dela plats med Elmers läkarbesök i det härn inlägget. Jag tar det senare...  <3

Kommentarer
Postat av: thile

Glad for besøket hos legen var positivt!

Så duktig Elmer er i gåstolen :)

Ha det så mysig nå. Klem



2010-01-18 @ 17:16:41
Postat av: thile

<3 til din mamma, vennen <3. Klem

2010-01-18 @ 17:17:45
Postat av: Johanna med Alex

Gud så söt i gåstolen :) <3

2010-01-18 @ 20:25:25
Postat av: åsa

vilka supermysiga lår han har! gosigt värre

2010-01-18 @ 23:26:08
Postat av: sofia

Haha, ja jösses. Vincent är korrigerat 9 månader och väger 7,5 kg. Min minibebis vs din sötnöt hade varit roligt att se brevid varandra. Att V är okorr 1 år är nästan mer komiskt iofs:)

2010-01-19 @ 11:51:14
URL: http://kaffebomben.wordpress.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback