Köpes: byxor strl 104

Jag skulle behöva några par byxor till Alvin! 


Storlek:  104 eller 98/104 eller möjligtvis 98 om det inte är för små storlekar.

Färg: Alla möjliga färger men gärna helfärgade. Rosa, orange, röd, grön, brun, marin, blå, svart, grå, lila, allt kan vara intressant.

Byxtyp: muddbyxor i velour eller swettistyg. Mer än gärna hemmasytt men hantverk blir ju lite dyrare och det är jag inte så sugen på just nu.

Skick: allt från nytt till välanvänt är intressant men inga hål eller synliga fläckar och inte FÖR urtvättade färger.

Pris: absolut lägsta lägsta möjliga.

Antingen om du har att sälja, eller ser något på tradera, eller på rea i någon webshop osv. TIPSA MIG! Antingen som kommentar här under eller maila: [email protected]


Tack tack :-)

Googlade efter byxbilder och råkade trilla in på en sida som hette http://mysungar.se GUD! Så fina kläder!
 *dreggel*

Lånar en bild:




Kommentarer
Postat av: Annica

Har tyvärr inga byxor, men hittade nåt annat; Man kan beställa gratis Fotobok fram till siste februari här: http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/index.asp?utm_source=Icakuriren_20090720&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok



Det kan du tipsa dina bloggläsare om! Jag har nyss beställt en. Gratis frakt också så det kostar inget alls!!



MVH Annica

2010-01-24 @ 21:55:16
Postat av: Carola m 8

Heej:)

Du har ju kommenterat inne hos mig och då blir jag genast nyfiken och kommer hit och kollar:) Att vi har nästan precis lika gamla barn är ju roligt, och att dessa båda är stooora är jättekul:D Jordan känns som en jätte ofta och då är det skönt att han har sällskap!! Läser om Elmers sjukdom och tycker det är märkligt att jag nu "känner" två med denna ovanliga diagnos. Det andra barnet har inte skin-only dock..men mår bra.:)

Gillar vad och hur du skriver så du hamnade i mina favoriter så nu får du dras med mig;)

Ha det bra! Carola:)

2010-01-24 @ 22:09:01
URL: http://wetterholm.bloggagratis.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Annika: åh! Sjukt bra tips! tack! Ska genast beställa + tipsa :-)



Carola; välkommen hit :-) jag är prenumerant sen ett par veckor hos dig. Tråkigt att barnet du känner med LCH inte bara har skin-only :-/ Hoppas hen får må ganska bra ändå.

2010-01-24 @ 22:17:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: elin

http://www.wiell.com/shop/fynd.php?mod=481&mon=461 här är ett set med byxor och tröja för 250k, det blr ju billigt i längden eftersom det är låååånga muddar... 104/122, samma dress. Finns i flera färger

2010-01-24 @ 22:40:30
Postat av: elin

tänkte tipsa om lillaw.se också.

2010-01-24 @ 22:47:57
Postat av: Helena

Har just rensat ur en del 98/104, jag är billig, under tian styck och så frakten då.

2010-01-24 @ 23:04:50
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Lånar lite text från detta inlägg. Hoppas det är okej.

2010-02-18 @ 18:03:51
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback