IDIOTJÄVEL!

Det är sådana här idioter som man önskar ska råka ut för något riktigt hemskt i livet så de lär sig veta hut. Det finns elaka jävla idioter på nätet, som kan skriva vad som helst men det brukar finnas gränser även för idioterna.

Inte EN enda elak kommentar trillade in om Elmer och hur han såg ut när han föddes eller om hans sjukdom osv då i september här i min blogg, fast jag har så många elaka puckon som följer bloggen och inte drar sig för att kasta in en otrevlig kommentar. Jag var nästan förvånad men väldigt tacksam över detta.

Men såklart ska det finnas nån idiot som kommer och förstör det rena bladet. Någon har skrivit inne i syrrans blogg istället...

Klickbar bild:



Jag tycker tvärt om att han var ovanligt söt för att vara nyfödd, prickarna till trots. Antagligen eftersom jag är hans mamma men skit samma. Jag är stolt över att han föddes FET för det betyder att MIN kropp kunde förse honom med näring och baka honom väl. Han var fet för att han hade haft det bra i magen, inte för att jag hade diabetes eller av någon annan sådan negativ anlednining.

Ful? Elmer är verkligen inte ful. Prickarna är fula men vet man att han har dem för att han är sjuk så kanske man har vett att hålla käft, eller? det är ju ändå rätt känsliga grejer. Vi vet fortfarande INTE om Elmer kommer att få leva frisk i framtiden eller om dessa prickar bara var början på något värre.

Men TACK så jävla mycket, väldigt värmande ord! Själv är jag tacksam att han över huvudtaget lever och får vara frisk iallafall för stunden.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Apropå runda barn;) När jag körde omkring med min nyfödda son tittade en människa ner i vagnen o sa " VILKEN FET UNGE" han var rund... men man kan ju uttrycka sig på ett annat sätt...



Det är så onödigt att såra folk med mening. Kasta skit för att folk ska bli ledsna....

2010-01-15 @ 19:19:56
URL: http://vofflan33.blogspot.com/
Postat av: thile

Åh, skit, vennen min! Ikke bry deg om eller bruk din energi på idioti som dette.....Elmer var vakker, pen og ikke skrukkete ved fødsel. Godt han ikke veide 2.500 gram eller under, så hadde de funnet ut at han var en pyssling.

Ha en mysig fredag nu, mange styrkeklemmer.

2010-01-15 @ 19:20:08
Postat av: Flingungen

Hej, hej!



Håller med dig helt och fullt - man tror ta mej fan inte att en del är riktigt friska där uppe... :-( Personligen tycker jag lille Elmer är jättegullig! Och det MENAR jag verkligen! Och har helt rätt i det du skriver - utseendet ÄR inte viktigast, utan det är kärleken och ömheten man bär inom sig och kan dela med sig av till sina nära och kära!



Stå på dig och låt inte idioterna förstöra allt för er!



/KRAM Veronica!

2010-01-15 @ 19:23:49
Postat av: Evelina

Blir så arg och ledsen när man läser sånt här!

Men jag måste bara hålla med dig, fast jag inte är hans mamma ;) Han är riktigt söt er lilla Elmer. Ni ska verkligen vara stolta över honom!

En Bamsekram

2010-01-15 @ 19:23:51
Postat av: Linda (Lia o bäbisen)

Ja du, idioter finns det ju lite här o där. Mycket kan man ju skita i, men vissa saker är såklart svårare än andra. Ens barn är ju det finaste man har och även om man inte VILL så är det svårt att låta bli att ta illa vid sig. Att man som vuxen människa ens uttalar sig på det viset kan ju bevisa en del om den som skrev det...Du har kanonfina ungar! Trevlig helg!!

2010-01-15 @ 19:26:19
Postat av: Ewe

Usch & fy för såna puckon! :O Elmer är hur söt & fin som helst!

2010-01-15 @ 19:31:09
URL: http://ewemamman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka rent ut sagt urblåsta människor det finns!!

Som du själv skrev , prickarna är ju inte vackra MEN det är ju en sjukdom . Och tyvärr drabbade er vackre pojke av dem.

Alla normalt funtade begriper väl att det är en sjukdom som man inte valjer!

Er Elmer är jättefin , och jag önskar honom allt gott i livet!

kram

2010-01-15 @ 19:41:09
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Anne

Vilket jävla pucko... Han är ju jättefin.



2010-01-15 @ 19:45:32
URL: http://annemoije.blogspot.com/
Postat av: maria

kan hålla med dig om att det var taskigt skrivit av den personen.

jag tyckte väldigt synd om dig när elmer föddes eftersom man inte visste om han skulle överleva eller vad det var för prickar. ska jag vara ärlig fick jag en chock när jag såg första bilderna på honom. han såg ut som en ödla. han var dock inte söt, såg väldigt... hrm.. .vad ska man säga så du inte tar illa upp? alltså även om han inte haft prickarna så tyckte inte jag alls att han var söt. nu när han blivit ett par mån o växt till sig så ser han väl sötare ut nu kan jag tycka om man jämför med honom som nyfödd. men det måste vara jätteskönt att veta att han nog kommer förbli frisk. du e en stark tjej och jag tycker att du verkar ha blivit mer "mänsklig" o ödmjuk sen elmer föddes.

2010-01-15 @ 19:45:57
Postat av: Anonym

2010-01-15 @ 19:47:26
Postat av: Himmelohelvete

Blåsta omogna människor!



Elmer är och har alltid varit en otroligt söt unge PUNKT SLUT!



<3

2010-01-15 @ 19:55:45
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Maria skrev: "hrm.. .vad ska man säga så du inte tar illa upp? alltså även om han inte haft prickarna så tyckte inte jag alls att han var söt"



vad man ska säga? Eeeeh? vad sägs om att hålla käft? jag ser fula bebisar ofta, speciellt nyfödda men det säger man inte. är ungen så ful att man inte ens kan förmå sig att skriva7säga att den är söt så håller man käft helt eller hittar något positivt "så charmig" eller "så liiiten" osv. Man säger aldrig till föräldrar att deras barn är ful, vad fan ska de höra det för? vad ska man med den informationen till?



men visst var han FUL på nyföddbilderna, med konstiga grimaser och tilltryckta öron, även om man bortser från prickarna men man får ha lite överseende med att han var så jäkla kass på att posera och se snygg ut på bild! han såg inte ut så i verkligheten.



SUCK!

2010-01-15 @ 20:07:47
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carro

Jag hade aldrig vågat lägga ut bilderna för jag hade blivit otroligt ledsen om någon sa så om mitt barn.

2010-01-15 @ 20:10:08
Postat av: elenor

Har jag missat ett du fått bebbe? Eller ...? Jag har säkert läst det i tråden men minnet är inte vad det ord! :(

Han är iaf toksöt juh! :) TROTS prickarna, sådetså!

2010-01-15 @ 20:21:05
URL: http://entvillingmammasliv.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Måste säga att han faktiskt var ovanligt söt för att vara nyfödd ;-) (Dom brukar vara lite si och så, även mina egna...)

2010-01-15 @ 20:27:53
Postat av: Melanie

Jag kan helt ärligt säga att jag kan tycka att vissa barn är fula... jag anser inte att ett spädbarn är sött bara p g a storleken/åldern... Dock säger jag ju självklart inget!



Men i det här fallet - han är ju helt BEDÅRANDE er lille pojk!! Ursöt!! På båda fotona!! Vilken jävla idiotkommentar du fick...

2010-01-15 @ 20:29:00
Postat av: malin

Usch vilka hemska nänniskor det finns, man undrar ju vad det är för fel på dem....



Elmer är såååå söt och har alltid varit!!!

2010-01-15 @ 20:29:49
Postat av: Katja

Fy FAN rent ut sagt!! Så jävla vidrigt skrivet! Blä för såna typer.

2010-01-15 @ 20:37:37
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Cilla91

Herregud, vissa folk har nog blivit uppfostrade på gatan..



alla kan inte tycka att alla barn är söta, Men man behöver inte alltid yttra sig..



Elmer ÄR jättesöt!



2010-01-15 @ 20:37:56
Postat av: Esmeraldah

folk är inte kloka!!!!

2010-01-15 @ 20:38:30
Postat av: Mimmi

Men det är väl väldigt ovanligt att några nyfödda bebisar är söta tycker jag. Efter några dagar/veckor "rätar" de ju ut sig och får sitt egna utseenede. Din son är suuper söt på bilden ovan.

2010-01-15 @ 20:42:36
Postat av: Miku

Alla bebisar föds inte tvålfagra. Finns dom som är ganska fula, faktiskt.

Men söta på samma gång! För ALLA bebisar är SÖTA!

När jag låg inne på BB var det en kvinna som kom fram och tittade på min dotter och sa "Åh, så söt hon är. Min är så ful." och så skrattade hon för att klargöra att hon inte menade det på allvar.

Hennes lilla var inte ful, lite gul och prickig bara.

Men han var ju inte vacker heller, så att säga.

Men somsagt - ALLA bebisar är SÖTA!! På ett eller annat sätt!

Så har man inget konstruktivt (och schysst) att säga - så ska man itne säga nåt alls!

2010-01-15 @ 20:42:48
URL: http://www.miku-san.bloggspace.se
Postat av: Mandy & lille Vincent

Vilket udda fint namn..:) Och super söt pojke.

2010-01-15 @ 20:42:57
URL: http://mandyyy.blogg.se/
Postat av: Heidi

Saknar ord! Den människan har inte många celler rullandes i skallen..



Fin är han med eller utan prickar er fina son!

Och små tjockisar ska de vara de små tycker jag. Som även jag har en "stor" pojk!

kram!!

2010-01-15 @ 20:45:25
URL: http://vittsomsocker.blogspot.com
Postat av: Annette

Usch, förstår att du blir jätteledsen. Fy vilken ELAK jävla kommentar!



Elmer var (och är) jättesöt även med prickar, och runda bebisar, det är ju det absolut goaste som finns.

2010-01-15 @ 20:47:22
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Ja vissa har ingen hjärna. :(



Jag har alltid varit rädd för att kommentarer som dessa ska dyka upp hos mig, speciellt med Liam eftersom han verkligen inte såg ut som alla andra bebisar när han var liten. Hon påminde mer om en rumpnisse från Ronja Rövardotter men de är med söta på sitt vis. ;)



Oftast brukar nästan alla bebisar se likadana ut när de kommer men sen finns det de bebisar som inte gör det men som är söta och fina på sitt sätt.



Än har ingen kommit med såna kommentarar men jag är alltid rädd för det för jag vet att jag skulle bli jätteledsen även fast mina barn är de finaste för mig.

2010-01-15 @ 20:57:43
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Maria.R

En del e ju inte kloka!!!

Elmer var ovanligt fin för att vara nyfödd=) De e inte bara du som tycker det.

2010-01-15 @ 21:06:07
Postat av: Cdot

Elmer har varit underbart söt från dag ett! FÖrstår dock att det gör ont när någon skriver så om ditt barn.

2010-01-15 @ 21:24:02
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Det finns folk och det finns människor, och de där som är folk verkar inte alltid tänka.

Elmer är fin och Alvin var helt knubbig han med när han föddes fast han var mindre än Elmer, och så hade han toppigt huvud fast han föddes utan sugklocka.

Konhaed typ :-)

2010-01-15 @ 21:30:40
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: svanflikkan

HERREGUD!!!! FOlk är fan otrolig.



Men måste tillägga prickar eller inte, din son är supersöt =) Rund och go som bebisar SKA vara!!

2010-01-15 @ 21:33:05
URL: http://daniela.zoomin.se
Postat av: Angelii

Jag kan inte se ngt som skulle vara fult på ngn av bilderna. otroligt söt son! kanske ingen mode posare på första bildem ;-) men man ser ju KLART OCH TYDLIGT hur söt pojken är :-D



Kan man inte utrycka sig på ngt annat än ett nedvärderande sätt ska man inte säga ngt alls!



nej ursöt son! och prickarna är inget som stör!

2010-01-15 @ 21:33:20
URL: http://angeliis.blogg.se/
Postat av: Jessika

Han är ju jättesöt=)

2010-01-15 @ 21:33:24
Postat av: Jennie edinge

Du vet,, vissa människor mår så jävla dåligt med sig själva, att de måste dra med sig andra, genom jävligt onödiga komentarer... Klart elmer såg annorlunda ut pga prickarna, men ful hade jag verkligen inte beskrivit honom som.. Om folk nu har problem med dig, kan dem juh ge sig på dig, som kan ta dör dig, men ge fan i barnen!!! Hoppas att sådana här dumma saker inte får dig att vilja sluta blogg!!kram och försök att inte låta de elaka få dig urbalans..

2010-01-15 @ 21:35:05
Postat av: Pernilla

Usch att en manniska ens kan saga sa :( Han var, och ar jattefin!

2010-01-15 @ 21:47:23
URL: http://pernillalondon.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Elmer var och ÄR jätte fin Beckah, som de allra flesta här skriver så är han bedårande! Ni andra; "släng er i väggen!" ;)

Kramar

2010-01-15 @ 21:48:19
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Jessica

Äh jag är av uppfattningen att det finns inga fula människor eller barn/bebisar



Elmer är ju jättesöt och är han lite tjock är ju bara det ännu sötare

2010-01-15 @ 22:02:24
Postat av: Caroline

Å huga.. han som var så söt!

2010-01-15 @ 22:05:09
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Irina Fransson

Jag tycker att din son är en riktig sötnos och att det är bra att du uppmärksammar idioter som beter sig som just det -idioter!

2010-01-15 @ 22:05:44
Postat av: Trollis

Elmer är den finaste, finaste sötnosen som finns på denna jord!

2010-01-15 @ 22:14:47
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anna

Herregud vilken korkad människa. Elmer är TOKSÖT! Det säger jag inte för att vara snäll utan för att han faktiskt ÄR TOKSÖT!!

2010-01-15 @ 22:27:58
URL: http://annanoli.blogg.se/
Postat av: Veronica (Lupin84)

Att man ens kan komma på att skriva något sånt...jag blir så arg... morr

Elmer är ju super söt och charmig - en riktig goding...

2010-01-15 @ 22:31:27
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Nina

Vet inte vad personen skrivit, vill inte veta heller. Blir bara ledsen...

Elmer är underbar.

Jag har ett extra gott öga åt små tjockisar. (Som min egen Ville)

2010-01-15 @ 22:43:36
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Den personen som skrev den kommentaren såg sig nog själv i spegeln och skrev vad den såg... Vilken jäkla idiot! Elmer är jättefin och verkar vara ett riktigt charmsnöre :-)

2010-01-15 @ 22:46:10
Postat av: hanna

men va e d med folk.. visst tyckte jag det såg lite läskigt ut med prickarna men ful näää verkligen inte han e ju världens charmkille.. alla dina pojkar verkar vara hur goa som helst... kram på er

2010-01-15 @ 22:47:33
URL: http://www.knasgravid.blogspot.com
Postat av: Marie

Han ser för go ut på den första bilen tycker jag, prickarna till trots! Så nöjd kille...

2010-01-15 @ 23:35:14
URL: http://livetsnjutningar.blogspot.com/
Postat av: Diana

Jag tycker han är fruktansvärt söööt oc en mycket fin bebis som nyfödd!! och tjock..ja d ska bebisar vara! det är såå gulligt..sen tycker jag inte han är fet..d är ju vanligt bebishull..som det ska vara=)Han är ne vacker söt fin liten kille=)

2010-01-15 @ 23:48:02
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: Amaranth

Jag tror att om man inte har egna barn är det svårt att se det charmiga i precis nyfödda. Själv tyckte jag att precis utklämda barn var ganska "ovackra", men efter att jag fått dottern har alla nyfödda blivit klart sötare. Men jag skulle förstås aldrig komma på tanken att säga till en nybliven förälder att barnet inte är fint.



Däremot måste jag säga att det är lite väl hårt att skriva att du hoppas att något hemskt ska hända personen som skrev det. Det var fruktansvärt elakt och okänsligt att skriva det, men det värsta man kan hoppas på är att personen någon gång får vara i din situation och prova på hur det känns.

2010-01-16 @ 00:36:00
Postat av: Anna

Den personen som skrev den kommentaren såg sig nog själv i spegeln och skrev vad den såg... Vilken jäkla idiot! Elmer är jättefin och verkar vara ett riktigt charmsnöre :-)

2010-01-16 @ 05:53:14
Postat av: Missy

Den bilden din syrra lagt upp var faktiskt inte den sötaste bilden jag sett, det måste man väl få säga lika väl som man får säga att nån ÄR söt? Prickarna har inget alls med det att göra utan jag tänkte mer på att han i sig inte var jättesöt på bilden. MEN de andra bilderna du har på din blogg, där är han jättesöt, riktigt söt faktiskt. (både de med prickar och de utan, menar att prickarna inte har med mitt tycker för bilden att göra men just DEN bilden din syrra hade tyckte jag inte var så fin). På en blogg måste man kunna ta både ris och ros men det finns ju gränser för hur man får uttrycka sig när man skriver en kommentar. Det är inte förbjudet att skriva att han INTE är söt men sen räcker det, sjukdomen har inget med det att göra och det är hemskt att nån kommenterar en så hemsk sjukdom. Hoppas din lille får fortsätta vara frisk.

2010-01-16 @ 07:40:53
Postat av: lady dahmer

"vad ska man säga"?



eh....? varför måste man säga nåt alls?? Visst fan har man sett mindre vackra barn, men vad för slags människa har ett behov av att tala om det för nån? Än mindre barnets förälder?!



Nej, det krävs nog en viss typ av ful människa för det.



Har man inget snällt att säga så ska man fan hålla käften.

2010-01-16 @ 08:08:37
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nog är han söt alltid, Er Elmer! Men sen kanske inte bilden i din systers blog var den allra "bästa". Han är 100ggr sötare i din blog.

2010-01-16 @ 08:11:16
Postat av: Norrländska med tre småttingar

Min första tanke var absolut inte att han va ful utan min första tanke var STACKARS LILLKILLEN!!! Hoppas det inte kliar för honom, hoppas han inte mår dåligt av prickarna men absolut inte att han är ful. Skit samma hur han ser ut, som vuxen människa kan man ju förstå att ingen kan göra nått åt hur bäbisar ser ut när de föds, sen tycker jag att han var jättesöt även som nyfödd =) Men den som uttrycker sig på ett taskigt och oförstående sätt kan ju aldrig tänka på någon annan, för gör man de slänger man inte iväg en sån kommentar. Han är jättesöt!!! :)

2010-01-16 @ 08:24:35
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se
Postat av: Helen K

I allmänhet tycker jag inte att nyfödda bebisar är söta. Ingen alls.



Men nu. Utan minsta överdrift är Elmer en av de sötaste bebisar jag någonsin sett. Han är så jäkla söt så att det är sanslöst. Man smälter när man ser honom :)

2010-01-16 @ 09:04:52
Postat av: helena

Precis, man säger inte till en förälder att dennes barn är fult! Tycker man det borde man ha vett att hålla käften. Ni skulle bara veta hur ofta jag ser bebisar som enligt MIG är otrooooligt fula (som säkert enligt någon annan är toksöta) -men jag skulle ALDRIG NÅGONSIN få för mig att ens antyda något annat än att jag tycker ungen är URgullig!!

Allt annat är rent elakt!

2010-01-16 @ 09:37:31
URL: http://geekspeak.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjocka goa nyfödda bebisar är sötare än små "fågelunge-bebisar". Elmer var/är hur go som helst!

Säger jag som själv fått barn som vägt under 3000gr.



Ni som sitter och säger att Elmer var ful eller säger till någon annan förälder att deras bebis är ful. Skit ner er och dö! Ta åt er riktigt jävla mycket, ni är sjuka i huvudet och saknar empati och förhoppningsvis får ni aldrig själva barn!

2010-01-16 @ 10:06:02
URL: http://littledevils.se
Postat av: Fröken glas

Men vad fan är det för fel på en del!

Jag tycker att din lilla son är jättefin.

2010-01-16 @ 10:38:59
URL: http://frokenglastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

Alla bebisar är söta punkt slut, vem bryr ssig om lite prickar eller grimaser det är fina saker vi själva skapat av oss själva... Som Eddie såg ut som en liten farbror när han föddes, men vem skulle inte se konstig ut när man legat ihop klämd i 9 månader.. Nej uscha för elaka människor är trött på dom på min blogg med folk kan vara så elaka !!!!



mvh emma

2010-01-16 @ 10:40:06
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Frida

Usch villken hemskt kommentar!!!



Jättesöt pojke !! Kramar

2010-01-16 @ 10:48:53
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Emma

Det bästa man kan göra när man får sådana kommentarer, även om det kokar i en är att svara något "glatt" tillbaka eller helt enkelt skita i de. Raderar man kommentaren kan det också bli värre.. med svar som "-Varför raderar du min kommentar..."blablablabla...

Jag brukar få negativa och elaka kommentarer nästan varje dag i min blogg. Mitt svar brukar oftast bli" -Se där, nu har du fått sagt de. Ha en underbar dag :)"

Dina barn är underbart söta!:) Kan riktigt höra Elmers skratt från bilden!!

Ta hand om dig och var stark!:)

kram

2010-01-16 @ 10:59:10
Postat av: Fia

Jag tycker att det är väldigt konstigt att folk ens orkar bry sig om att skriva en sådan sak. Nyfödda bebisar är liksom nyfödda bebisar, lite tillknycklade av att behöva åka trångt, lite skrynkliga, lite mysko färg och så vidare. Det kanske inte är det vackraste på jorden alla gånger men de är charmiga i sig och det är väl klart att de borde vara hur skulle man annars bli så kär i de?



Folk som orkar skriva sådana kommentarer borde skaffa sig ett liv. Ja han har prickar på sig och det finns ju en anledning till det. Jag tycker han är söt ändå. Nä skaffa ett liv istället folk som känner att de behöver häva ur sig elaka kommentarer. Börja boxas eller nått för att bli av med aggressionerna...

2010-01-16 @ 11:59:13
URL: http://lusth.org
Postat av: Anna

Finner inga ord, en del människor har nog inte alla rätt där uppe! Elmer är jättesöt, och som du skriver, mycket sötare än många nyfödda barn. Min dotter var ingen vacker skapelse när hon kom ut, ansiktet och huvudet var helt knycklat, blå/grå till färgen och allmänt..ja ful :P Men hon var ju det vackraste jag sett ändå! Hoppas du inte tar åt dig av såna skitkommentarer!

2010-01-16 @ 12:27:37
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Alltså, låt gå för att många bebisar inte är så söta när dom är nykläckta, men det säger man ju inte? :/ Jag har jättesvårt att tycka att helt nyfödda är söta, tycker dom ser likadana ut allihop, röda och skrynkliga. ;) Det är ju efter ett tag man börjar se hur dom verkligen ser ut, och då är den stööörsta majoriteten verkligen toksöta. Elmer tillhör absolut den skaran. :) Oavsett om han är lite tjock och var lite prickig förut. Spela roll liksom.

2010-01-16 @ 12:37:33
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej



min första rektion när jag såg bilden på din son va...Oj så stor han men inte konstigt då han vägde mkt o va en lång o ståtlig grabb...inte tjock o absolut inte ful utan en fin grabb enligt mig.fattar mig inte på alla dessa idioter som tror att de e så mkt bättre än alla. Va stolt över din goa fina son.

2010-01-16 @ 12:39:46
Postat av: Maria

Jag tycker att Elmer är jättesöt och han ser så nöjd ut trots sina prickar (utslag). Ha det bra !!!!!

2010-01-16 @ 12:44:12
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Missy skrev: "Den bilden din syrra lagt upp var faktiskt inte den sötaste bilden jag sett, det måste man väl få säga lika väl som man får säga att nån ÄR söt? Prickarna har inget alls med det att göra utan jag tänkte mer på att han i sig inte var jättesöt på bilden. MEN de andra bilderna du har på din blogg, där är han jättesöt, riktigt söt faktiskt. (både de med prickar och de utan, menar att prickarna inte har med mitt tycker för bilden att göra men just DEN bilden din syrra hade tyckte jag inte var så fin). På en blogg måste man kunna ta både ris och ros men det finns ju gränser för hur man får uttrycka sig när man skriver en kommentar. Det är inte förbjudet att skriva att han INTE är söt men sen räcker det, sjukdomen har inget med det att göra och det är hemskt att nån kommenterar en så hemsk sjukdom. Hoppas din lille får fortsätta vara frisk."



Du har fel. man MÅSTE inte alls FÅ säga att en blogginnehavares barn är FUL lika väl som att hen är SÖT. Hur kan du jämföra det?



...och ännu sjukare: HUR kan du tycka att det hör till RIS OCH ROS att säga att någons barn är FUL?! det var bland det mest korkade jag hört.



Det hör INTE till ris och ros! Det finns vissa grejer man bara inte säger och skriver. Att säga till en fäörälder att hens barn är fult är en sån grej. Man håller käft eller hittar på något annat "åh så liten" eller "Oj va mycket hår, så gosigt".

2010-01-16 @ 12:52:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar



Till alla andra



Stort varmt tack för alla fina kommentarer. Sån här respons gör att man kan leva med de få ynka rötäggens kommentarer också.



<3 <3 <3

2010-01-16 @ 12:55:02
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Nina

Usch vilka hemska människor det finns. Han är underbart söt tycker jag och absolut inte fet. Vem sitter och säger att spädbarn är feta? Är dom knubbiga är dom välmående och det är ju bara ett bra tecken. Har själv fött en stor kille på 4860 gram. Idag är han 4 månader och väger 8230.



Hoppas ni får en mysig helg!

2010-01-16 @ 13:03:29
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: jessica

Jävla idiot!!! Man säger inte så! Vilken hemskt onödig kommentar.

Din pojke är jättesöt!

2010-01-16 @ 13:10:29
Postat av: Lisa

Herregud!

Din son är ju jääättesöt!!!



fattar inte vilken jävla idiot som kan skriva såna elaka saker.



Rätt säker på att den personen inte har några egna barn, utan är nån som är väldigt omogen.

HOPPAS jag iaf.



2010-01-16 @ 13:13:58
Postat av: Theresa

Alla bebisar är söta. otroligt omoget att skriva så, (läst på FL) när man ser att det uppenbart är något annorlunda med honom (har läst att han var sjuk). Jätte söt kille!

2010-01-16 @ 13:19:54
Postat av: MansonDust

Om man nu tycker så, så förstår jag inte varför vissa måste berätta det för andra. Jag tror att det fattas någon form av emapti & medkänsla hos dom som skriver/säger sånt & sådana kan heller inte förstå varför andra blir ledsna av deras uttalanden.

2010-01-16 @ 13:33:41
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Bea

Vill bara säga (något som du självklart vet) att din son är nog en av de sötaste bebisarna jag har sett på länge!!!

Ett Stort Lycka till vidare, mys och skit i andras dumma kommentarer som ändå bara är osäkra människor som växer av att hacka på andra... Har själv en tråd på FL om precis elaka och respektlösa människor på FL (och almännt nätet).



Man blir ledsen att folk kan hålla på som de gör.

2010-01-16 @ 13:34:22
Postat av: Filura

Åhhhh suuuuck för såna människor! Elmer var jätte-söt när han föddes, alla bäbisar är ju skrynkliga när dom föds och kan se lite ihopklämda ut, men det tycker jag inte Elmer gjorde. Fet? Herre gud, bäbisar går ner i vikt i början, ju "fetare" de är när de föds, desto bättre är det ju för hälsans skull när dom då springer ner i vikt i början. Och som du sa, då visste du ju att du försett han med näring under graviditeten! Elvira var oxå "fet" när hon föddes, och det är jag jätte-glad att hon var.



Det är lätt att säga: Bry dig inte om vad den idioten skriver. Det kan man inte låta bli, man måste bry sig, man gör ju bara så. Som mamma, som människa! Annars är det ju nåt fel på en om man inte bryr sig om sårande ord.

2010-01-16 @ 13:42:29
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Ramiz

Han e ju hur söt som helst=)



2010-01-16 @ 13:50:43
Postat av: FROZEN YOGURT

Nu har jag iförsig inte följt din blogg, såg den först idag men din son ser jätte fin ut. Speciellt sista bilden vill man ju bara krama på! :)

2010-01-16 @ 14:09:42
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Sandra med treungar

Igår var det någon som önskade att en gravid bloggerskas unge skulle dö i hennes mage, bara för att hon lagt ut en bild på en kofta med fuskpäls i bloggen.

Ledsamt.

2010-01-16 @ 14:14:54
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fast jag tillhör nog den skaran som faktiskt tycker din unge var ful som nyfödd, fet med han vägde ju över norm. Tur att vi alla är olika i smak. Jag tycker din unge är ful medans mina är vackast i världen. Du klär dina ungar i fula kläder och jag i fina kläder. Ser du kontentan i att man måste få tycka olika saker. Precis som du gör annars om allt. MAN HAR OLIKA ÅSIKTER OM ALLT. Och ja jag har en öppen rätt att anse vad jag känner, du kan ju inte påverka mina känslor precis som vi inte kan med dina, fortsätt photoshoppa Elmer i fortsättningen.

2010-01-16 @ 14:46:21
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Anonym (såklart) skrev:



"Fast jag tillhör nog den skaran som faktiskt tycker din unge var ful som nyfödd, fet med han vägde ju över norm. Tur att vi alla är olika i smak. Jag tycker din unge är ful medans mina är vackast i världen. Du klär dina ungar i fula kläder och jag i fina kläder. Ser du kontentan i att man måste få tycka olika saker. Precis som du gör annars om allt. MAN HAR OLIKA ÅSIKTER OM ALLT. Och ja jag har en öppen rätt att anse vad jag känner, du kan ju inte påverka mina känslor precis som vi inte kan med dina, fortsätt photoshoppa Elmer i fortsättningen."



Eftersom du fiskar efter en kommentar och bara är ute efter att provocera så skiter jag i att svara dig.

2010-01-16 @ 15:07:28
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jannike

Han är underbar din lilla son! Försök att inte haka upp dig på såna idioter!

2010-01-16 @ 15:35:43
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/
Postat av: ANNA FRANZÈN

Nä glömde bara fylla i mitt namn i fältet. Du kan gärna stå upp och svara ist.

2010-01-16 @ 15:42:39
Postat av: Linda

Men jag kan hålla med anonym . Jag reagerade oxå på att du photoshoppade Elmer och tycker att du ibland på ett kränkande sätt hänger ut barnen. Gjorde ont att du väljer att filma Alvin när han var ledsen istället för att krama honom. Jag förstår att folk blir provocerade och jag förstår att Elmer kommentaren var ute efter att provocera. Sen har du själv kommenterat om andra barn på ett nedlåtande sätt. Jag förstår inte din dubbelmoral du har.

2010-01-16 @ 15:43:38
Postat av: Yossan

Gud vilken hemsk kommentar! Jag tycker att han är jättesöt! Alla bebisar är söta på sitt sätt, prickar eller annat tilltrots!

2010-01-16 @ 15:43:51
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Linda skrev:



"Men jag kan hålla med anonym . Jag reagerade oxå på att du photoshoppade Elmer och tycker att du ibland på ett kränkande sätt hänger ut barnen. Gjorde ont att du väljer att filma Alvin när han var ledsen istället för att krama honom. Jag förstår att folk blir provocerade och jag förstår att Elmer kommentaren var ute efter att provocera. Sen har du själv kommenterat om andra barn på ett nedlåtande sätt. Jag förstår inte din dubbelmoral du har."



Krama? han satt för fasen i sin pappas knä! Duger inte pappa eller?

2010-01-16 @ 15:49:32
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

aaw va söt han är!

2010-01-16 @ 16:00:46
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elmer är inte ful.

Men bilden av honom som nyfödd är så ful så jag undrar varför du lade ut den?



Ser man bebisen Elmer nu så är han bed¨rande.

2010-01-16 @ 16:09:05
Postat av: Melissa

Han är jätte söt=)

2010-01-16 @ 16:09:16
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Carin

Usch jag sitter här med tårar i ögonen.

Jag blir inte arg utan ledsen. Kan inte Beckah få ha sin blogg och sina barn ifred från allt hat som uppenbarligen finns där ute? Det är så otroligt fegt att ösa sitt hat över en liten bebis, fy fa-an. Söt eller ej liksom, det har inget med saken att göra. Alla ska få finnas i frid.

2010-01-16 @ 16:14:53
URL: http://kickingassesthroughlife.webblogg.se/
Postat av: Helena

Här stormar det lite idag tror jag. Elmer är visst jättefin, bilden din syster la ut inte jättefin, men barnet på bilden är inte fult. (det är inte motivet på bilden som avgör om bilden är fin, inte heller avgör kompositionen av bilden om motivet är fint eller inte). Bilden är tagen på ett relativt nyfött barn, det är ju sällan man lägger dem i fotoposer innan man landat efter förlossningen, och som i ert fall så fick ni ju inte komma till ro och landa direkt iom prickarna.



Men håller absolut med dig har man inget snällt att säga kan man hålla tyst.

2010-01-16 @ 16:59:16
Postat av: caroline

tycker elmer är väldigt söt å inte alls stor han är fullständigt normal för sin längd..tror folk är avundsjuka på att han är så tidig å duktig på mkt.

2010-01-16 @ 17:13:35
Postat av: linda

Blir så arg och ledsen när man läser sånt här! Har läst din berättelse både här och på Fl och

med en tår i ögat kan jag säga att Elmer är en av den sötaste jag sett. Har tittat länge på den första bilden, han ser så trygg och lugn ut, så söt med ett litet leende på läpparna det är ju så man smälter.



Dessa elaka kommentarer skall man inte bry sig om, antagligen en person som har väldigt lite att göra och riktigt avundsjuk på dig som har fått en så underbar liten och charmig gosse :) [jag vet att det är svårt att inte ta till sig allt negativt som sägs]



Önskar dig/er all lycka och att Elmer skall förbli frisk.



-Linda

2010-01-16 @ 17:35:19
Postat av: Monica

Kikar in på din fina son.....att tänka en sak är en grej att skriva eller uttala är en annan grej,att man släpper en sådana kommentar bevisar endast att man inte är så smart själv..Hoppas gossen får va frisk//Monica

2010-01-16 @ 17:55:17
Postat av: Anonym

Beckah. Vad vill du med din blogg?

Ärligt: varför hänger du ut dina barn så obarmhärtigt?



2010-01-16 @ 18:04:57
Postat av: i en annan del av livet

Sådana där jävla människor är bara onda!!!! Rent ut sagt jävla onda! :(



Han är fantastiskt fin och det vet du.

2010-01-16 @ 18:21:51
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se/
Postat av: Kia

Idioter finns det dessvärre överallt..



Jag hittade nyss in på din blogg. Så söta barn du hat, Alla tre!!

2010-01-16 @ 18:21:52
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Jennie edinge

Jag, skulle vilja att "Linda" berättade för mig när du talat nedlåtande om någons barn?? Läser bloggen ca 5 gånger om dagen+ alla komentarer och jag kan inte minnas att du har kränkt ett barn( men jag har kanske missat ngt)???

Varför känns det som de som ej kan stå för sina åsikter på riktigt alltid har nick som Anna o Linda??



Hur tar/ tycker pappa m om alla komentarer??

Kram kram

2010-01-16 @ 18:44:38
Postat av: Anonym

Kan du inte tagga ner lite?

2010-01-16 @ 18:56:21
Postat av: sofie

FYYYY FAN! att folk inte skämms! JAG RYSER AV ERT HAT FATTAR NI? det är ett barn! ett alldeles underbart fint barn, NI BORDE FAN SKÄMMAS! var har ni er moral? Visst att man får tycka olika MEN man är väl ändå uppfostrad till att behandla andra så som man själv vill bli behandlad? eller? I sin blogg ska man fan inte behöva höra att ens unge är ful SKÄMMS på er! är det så ni vill bli behandlade? VA? Om ni hade träffat beckah IRL hade ni då sagt samma sak era fega små kräk? sitta och gömma er bakom en data skärm NEJ FY!

Beckah du vet om att du kan polisanmäla va? har du IP-adressen ring genast o polisanmäl o med hjälp av polisanmälan kontakta personens levrantör och BYE BYE på deras internet! har precis gått igenom detta med fega anonyma små AS!

Nåån måtta får det vara! ETT OSKYLDIGT BARN? SKÄMS!

2010-01-16 @ 19:07:17
URL: http://www.mittsvenssonliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Killen är ju helt Underbar både idag och som nyfödd:)

2010-01-16 @ 19:38:28
Postat av: Cissi

Jag tycker att det är "felen" på en människa som gör den speciell och vacker! Helt underbar unge tycker jag att du har!!

2010-01-16 @ 20:13:32
Postat av: Anonym

Hej. Blir så förbannad när jag läser hur folk kan vara!!!!! Han är ju så himla toksöt så det inte är sant :-)

2010-01-16 @ 20:38:58
Postat av: Sofia

hej hej tjejen vart kan man få tag i denna människa är ju den första tanke man tänker i och med att Elmer har sin charm på sitt sätt han är sin egen lilla person och han är säkert super charmig.

2010-01-16 @ 20:47:47
URL: http://badromancehappymarriage.blogg.se/
Postat av: veronika

VA!!!hur kan man säga något sånt????han är ju jättesöt!vissa människor har verkligen lite att göra!

2010-01-16 @ 22:16:40
Postat av: Maria Iturra

Shit att folk är så hatiska,´hur kul är det att sitta och provocera ärlig talat? Hur vuxen är man då?



OM nu Beckah Vill lägga ut på sin nyfödda barn som, olyckligtvis, inte var fullt frisk, så får hon fan i mig göra det!

Vad tror ni andra människar har rätt att säga exakt det ni vill till andra? vem ger er rätten?

Men kan förstå människor som gör detta, har ingen känsla för empati eller vet när man inte ska bara säga något eller säger ändå något bara för att det är roligt att vara taskig, provocera med mera.

Det f*ttigaste är att de flesta är anonyma.



Visa er era fega människor! Gör det! Var den ryggradslösa människa ni är som har mage att skriva något sådant om ett barn!!

Ni har verkligen inte blivit uppfostrade rätt!!!



Fan vad förbannad jag blir på folk!!! Arslen!

Har du inget snällt att säga, Så låt bli!!



Sorry Beckah för min reaktion, men kunde intelåta bli!!

2010-01-16 @ 23:31:58
URL: http://varmchocklad.blogg.se/
Postat av: MP

Bilden din syster la ut visar inte nån sockersöt bebis, men inte heller en ful bebis. Jag tycker inte bilden var speciellt smickrande för Elmers del. Men till en annan sak, En person skriver en negativ sak, du far i taket och skapar dels detta blogginlägget men även en tråd på FL. Fiskar du medhåll om att Elmer är sååå söt eller vad? Om du tänkt till lite innan och lugnat ner dig så hade reaktionen varit annorlunda. Personen som skrev kommentaren kanske läser din blogg, ser reaktionen och tycker detta var skitkul. En dum kommentar och folk blir som galna + tråden på FL. Om eller när det sker igen, bara strunta i det.

2010-01-17 @ 00:22:11
Postat av: Kela

Jag tycker din son är väldigt söt, med eller utan prickar!

2010-01-17 @ 01:49:09
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker du har en ofantligt vacker unge! =) Han ser ut som en liten reklam bebis med det goa leendet! Jag kan inte heller förstå hur vuxna människor kan vara stygga o elaka mot ett litet barn.

2010-01-17 @ 02:10:07
Postat av: Anonym

karma is a bitch

2010-01-17 @ 03:21:12
Postat av: Emma

Vilken söt o go bebis!!! rätt lik min egen lilla plutt faktiskt. Tjocka o goa ska dom vara när dom föds, det är ju bara sunt. Du får tänka att personer som skriver sånt trams inte kan ha det så bra med sin egen självkänsla, man mår nog j-ligt kasst om man måste ge sig på små bebisar. Tur att han inte förstår. Kramar till er

2010-01-17 @ 13:21:39
Postat av: camilla

2010-01-17 @ 14:25:49
Postat av: Anonym

Hej...Hitta dig på fm.. Elmer var ju jättego ju..Jag vet inte direkt hur du känner dig men när Alfred föddes så var han smal (vägde 2972) och de ja fick höra var men gud är han undernärd....Stå på dig..Lycka till med dina 3 fina söner :)

2010-01-17 @ 14:27:25
Postat av: Marie

Fan vad förbannad man blir över såna människor. Jag kan ärligt säga att jag inte tycker att alla barn är söta. När min dotter föttes sa barnmorskan - Är hon inte söt eran dotter.

Jag tittade på henne och skrattade.

- Nä, hon är inte söt men hon är helt underbar.



Att överhuvudtaget säga till någon annan att deras barn inte tilltalar mig utseendemässigt skulle aldrig falla mig in, för alla barn är underbara.



Det är bara plumt och elakt att skriva så som modesty gjort. Kollar man på de övriga bilderna så är det en helt underbar kille på bilderna som haft oturen att vara sjuk.

2010-01-17 @ 14:36:41
Postat av: Angen

vilka elaka människor det finns =(

han är hur söt och vacker som helst ju..man önskar man kunde ta reda på vilka det var som skriver sånna där elaka kommentarer...dom kan inte vara frisk i huvudet iaf.



Kram

2010-01-17 @ 16:00:19
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Eva

Det var det dummaste jag har hört!!!!

Han är juh jätte jätte söt, med eller utan prickarna..

o som du skriver, så är det juh bra om barnet är "fet"... Bebisar ska ha lite hull.

Jag tycker iallafall att han är jätte jätte fin!

Skit i den där idioten, det är antagligen en sådan person som antingen inte har något hjärta alls, eller är så jävla avundsjuk på dig så hon inte visste vad hon skulle skriva!!

Grattis tillen underbart söt liten pojke!!!

Kram

2010-01-17 @ 17:55:23
URL: http://mammabohman.blogg.se/
Postat av: hmm

Förstår inte varför i h-e din syster valde den fula bilden?Ville hon inte visa att han är söt eller? han ser ju en miljon gånger bättre ut på de andra fotona.

2010-01-17 @ 18:30:35
Postat av: Heidi01

Allvarligt?! Hur dum får man vara att man kläcker ur sig något sådant???!!! Riktigt skär i hjärtat :( Han är ju helt underbar!



Hon har nog inte kommit upp i tonåren än, eller inte fått något eget barn ännu. Stackars det barnet som kommer ur henne.... Vilken j-a idiot!

2010-01-17 @ 18:42:38
Postat av: Ida

Jag tycker din son är otroligt, ovanligt vacker!

Som sagt, inte många bebisar som är så fina när de kommer ut.



Skit i folk som bara är ute efter att såra andra. Du har en underbar son.



Kram

2010-01-17 @ 19:01:44
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Lina

Vill bara säga att din pojk är hur söt som helst! Trots sina prickar. Och jag håller tummarna för att dom försvinner och att din son blir fullt frisk. :)

2010-01-17 @ 19:48:24
Postat av: Jeanette

Jag tycker att din son är jättesöt och jättefin med eller utan prickar!



Det skär i mitt hjärta att han är dålig och jag hoppas verkligen att han kommer bli fullt frisk!



Kramar från en annan mamma!

2010-01-17 @ 20:15:44
Postat av: Jennie

En ny läsare här..En del människor har varken sunt förnuft eller vanligt hyfs. Sedan förstår jag inte varför en del kritiserar bilden som visades på systerns blogg. För henne som moster finns väl inget sötare än sin systerson!Hade man vetat att folk utan hjärnceller skulle kommentera så hade man väl inte lagt ut nångon slags bild överhuvudtaget!

Som mamma är man stolt och lycklig över sitt barn!

Ser man endast till det yttre, så ska man nog inte skaffa barn över huvudtaget!

Elmer är för övrigt ursöt oavsett prickar eller inte!

2010-01-17 @ 21:21:00
Postat av: Mia

Fy tusan vad lessen man blir när man läser att det finns såna puckon som kan skriva något sånt!!!!!!

Han är supersöt!!

2010-01-17 @ 23:54:33
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag kan tycka att det är lite... ja vad ska jag säga, olustigt? att lägga ut kort på kort på sina barn på internet. Jag förstår liksom inte vitsen. De har inte bett om att vara med i en offentlig blogg eller att få värderingar av sina utseenden.

Jag har ingen åsikt om Elmers utseende, han verkar vara en go' bebis helt enkelt! Vad spelar det för roll om han är ful eller söt (men jag håller verkligen med om att det var elakt skrivet, där i din systers blogg) huvudsaken är att han mår bra och att NI älskar honom!

2010-01-18 @ 00:18:23
Postat av: Anonym

fast fetma på barn, spädbarn wht, är inte så bra ur hälsosyn!

2010-01-18 @ 00:19:25
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

vaddå fetma?! :-) att födas stor är inget negativt ur hälsosynpunkt när det inte handlar om hälsoproblem, som tex att mamman haft diabetes.



Ett helammat barn kan inte heller lida av FETMA, de kan väga precis hur mycket som helst utan att det är något negativt.

2010-01-18 @ 01:02:29
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: *Kitsu

Den babyn är ju så himla söt! Man har bara lust att plocka upp han och hålla om honom så gullig han är.



Vad är det blåst idiot som ens vågar skriva på det viset?! Fet? Neheee, han ´ser som du skrev bara hälsosam ut.

2010-01-18 @ 12:21:24
URL: http://missfafang.blogg.se/
Postat av: Maria

Tycker man nu så jäkla illa om Beckah av olika anledningar så fine, men för i helvete, lämna barnen utanför!!



Klart man får säga vad man tycker som Anna Franzén skrev, men har man lite vett i skallen så låter man bli! Hur har du (anna) blivit uppfostrad kan man undra..

2010-01-18 @ 15:07:39
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag tycker han var sjuuukt söt!! Älskar barn men människor som skriver så om ett nyfött barn kan ju inte ha mycket till varken hjärna eller hjärta.

2010-01-18 @ 15:48:13
URL: http://fashionchick.blogg.se/
Postat av: jessica

Men så brutalt jäkla elakt! Hur kan en normalt funtad människa skriva ngt så elakt???

Jag tycker han är jättefin, en underbar liten bebis.

Hoppas allt går bra för er.

Styrkekramar. /jessica

2010-01-18 @ 22:00:48
URL: http://blog.dorella.se
Postat av: Malin Rydberg

Lite OT men ändå: Jag har inte barn själv så jag kan inte veta hur jag skulle göra men nästan alla mina vänner som har barn har samma åsikt, nämligen att de aldrig någonsin skulle lägga ut bilder på sina barn på nätet.



Jag har aldrig egentligen frågat varför, men jag antar att det, i alla fall bland annat, har att göra med att folk kan ta bilderna och använda på hemska sidor om barnpornografi eller liknande.



Vad säger ni som har barn? Kanske galet forum att fråga i eftersom det säkert är många föräldra-bloggare här men ändå. Lägger ni ut bilder på era barn? Om inte - varför?

2010-01-19 @ 01:50:15
Postat av: Nenna

Elmer är verkligen ingen FET och FUL unge! Visst, prickarna är väl inte världens finaste men vaddå - en del barn som föds har ju intryckt näsa i början och inte är de fula för det! Tycker han är jättegullig!



Tycker en bebis ska ha runda o goa kinder! Det gör dem inte feta utan bara urgulliga!



Dumma kommentarer kommer man väl aldrig ifrån, men det är ju ingen ursäkt precis.

2010-01-19 @ 11:01:30
URL: http://nenna-b.blogspot.com
Postat av: LillAnnica

Jag undrar varför hon godkände den kommentaren så att den får synas! Det är mer märkligt i mina ögon. Sen är han inte ful, prickarna är verkligen inte trevliga. Men på kortet under då han är nästan prickfri är han grymt söt!

2010-01-19 @ 11:31:56
Postat av: Hanna

Han är ju underbar, med eller utan prickar.

Barn är barn och dom ska absolut inte behöva råka ut för såna idioter som säger såna saker.

Ett barn är aldrig fult!!

Ett barn är ett barn, ett litet oskyldigt barn som skall älskas oavsett utseénde.

Eran son är bedårande!!!!!



kram till er//Hanna

2010-01-19 @ 12:24:23
URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/
Postat av: Flerbarnsmamma

MEn du.. Om nu ingen skrivit nåt elakt i din blogg så bry dig inte om det enda inlägget. Sättet att uttrycka sig på tyder ju på att det är en tonåring eller nåt.. Varför bry sig överhuvudtaget..?

Är man tonåren och ser en sån bild så kanske den uppfattas som äcklig eller nåt. Ungdomar uttrycker sig inte så smidigt och har inte alls förståelse för en förälders känslor för sina barn. Ta det med en nypa salt och lägg din energi på nåt annat...

2010-01-19 @ 15:13:46
Postat av: Sanna

Gud va söt han var/är. han ser ju ut att le på första bilden ju!

2010-01-20 @ 11:45:23
Postat av: Anonym

Tjockis-bebisar är ju grymt söta. Han var verkligen jättesöt som nyfödd!

2010-01-20 @ 20:46:01
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Wildberry

Men vad ledsen man blir när man läser detta, att det kan finnas så elaka människor är obegripligt. Men det måste vara något allvarligt fel i deras hjärna, för normalt är det inte. Wildberry

2010-01-22 @ 14:00:39
URL: http://metrobloggen.se/wildberry
Postat av: Jasmin

men varför skriver folk såna sjuka kommentarer !?



Han är ju sjukt söööööööööööööööt!

Inga kommentarer om det måste jag säga!

Måste bara säga att du lyckats få fram 3 verkligen uuursöta ungar! hoppas du får se dom 3 snygga män snart i livet;)

2010-04-17 @ 23:41:19


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback