Fujis fotobok!

Nu kan jag säga med säkerhet att det faktiskt ÄR HELT gratis med fotoböcker från Fujidirekt!
Skrev om detta häromdagen :-)

Jag har fått hem min bok idag tillsammans med en faktura på 0 kronor. jag beställde en vanlig fotobok, alltså inte den varianten med fotopapper, eftersom jag ville ha ett visst format och 24 sidor. men kvalitén är helt okej ändå. Det har förstås mest att göra med vilken kamera man har.

Jag är jättenöjd! Inte för att man kan vara annat för NOLL kronor men ändå ;-)

Jag kommer lägga upp lite bilder av min bok sen men den är iaf ungefär lika stor som en A4, hårda pärmar och handlar om Elmers förlossning.

Mathias har också beställt hem en men den gjorde han några dagar senare så den väntar vi på (det är en per hushåll men vi är inte samma hushåll, vi bor inte ihop).

Så om du inte gjort en ännu, klicka på länken längst upp för att komma till inlägget där jag beskriver hur man gör.

Kommentarer
Postat av: cdot

funkar dock bara om man har en PC så jag blev glad i onödan

2010-01-28 @ 18:51:18
Postat av: Krimskrams

Tack för det här tipset! Jag hade missat det om jag inte läst det här. Efter några timmars pysslande skickade jag iväg min beställning på fotobok igår och det ska bli så kul att få hem den. Extra kul för att det är gratis, haha är inte det konstigt :-D



Ska bli roligt att se bilder från din fotobok :-)

2010-01-28 @ 20:06:44
URL: http://krimskramsy.blogspot.com
Postat av: Johanna

Fast snart kommer ni att kunna bo ihop. Läste om ett domstolsbeslut där dom kommit fram till att man kan bo ihop och ha delad ekonomi. alltså behålla alla bidrag och ändå bo ihop.

2010-01-28 @ 20:53:22
Postat av: Åsa

Å herre gud jag avlider! Nu har jag suttit i flera timmar och gjort en bokjävel och tror du inte att den försvinner, det blev något problem när jag skulle spara den på datorn och poff. Den finns ingenstans.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!



(ja, jag skyller lite på dig som fick mig att göra det..)

2010-01-28 @ 22:34:16
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

sooorrry ;-) men va konstigt att det blev så! När jag gjorde min så auto-sparades den i datorn en gång i kvarten typ. trist att börja om :-(

2010-01-28 @ 22:46:10
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Åsa

Jaaa, det var sugigt men nu är den iaf gjord och skickad så nu är jag glad igen :-) Mjoo, den försökte spara var 15e minut men det gick inte och jag tänkte att ääh, inte är det så viktigt men det var det ju tydligen... Andra gången sparades det var 15e minut utan problem.



Nu när jag är glad igen kan jag tom. tacka dig för tipset, tack tack!

2010-01-29 @ 09:58:39
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag beställde oxå en fotobok efter att ha läst ditt tips. Jobbade ett antal timmar med den kan jag säga... ;) Men idag kom den & jag är så nöjd!!! Valde den största boken m fotopapper. Det enda lilla "felet" var att ramarna saknades på vissa bilder. Men, men... Det var ju gratis som sagt. :)

2010-01-29 @ 15:39:00
Postat av: Liv

Tack Beckah för tipset! Vad underbart det är att ha en blogg jag kan läsa där jag får massa tips utan att leta ihjäl mig! Jag fick hem min bok i fredags och den är underbar! Jag gjorde en bok om vårt år 2009! Inget märkvärdigt hände förutom att vi gifte oss men så fin boken var! Tack än en gång!

Nu har jag ju dessutom gått och vunnit ett presentkort i en av dina tävlingar! Tack för en bra blogg där du vågar stå för dina åsikter och delar med dig av dina erfarenheter!

Mvh Liv!

2010-02-07 @ 14:14:43
URL: http://pysselliv.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback