Veckans blogg

Veckans blogg

Nu har det gått lång tid sen jag bytte veckans blogg så nu är det hög tid :-)
Jag har valt en blogg som skrivs av en tjej som heter Cim. Men på nätet är hon nog mer känd som MansonDust. Jag tror att hon alltid hetat det på internet, iallafall sålänge som jag haft kontakt och det är rätt länge nu ;-)

Jag hittade Cim på Lunarstorm första gången för hon drev "Unga föräldrar" - ett forum inne på Lunar. Det var nog -02 eller -03 jag hittade dit. Sen har jag "träffat på" MansonDust på babyfriends.nu, familjeliv.se, bilddagboken.se och nu har kontakten flyttats till bloggvärlden.

Cim har 3 söta barn på jorden; Star, Ninja och Seven och två barn som hon bär med sig i hjärtat.

Det allra allra roligaste med denna blogg är alla spännande tävlingar :-)

Besök: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Emmy

Slutade läsa hennes blogg när hon slutade lägga upp bilder, det var för ca 1 år sedan. Och jag avskyr tävlingar i bloggarna jag läser, så då vet jag att jag inte ska börja läsa hennes igen iaf =)

2010-02-10 @ 09:53:39
Postat av: MansonDust

Åh vad kul, tack ! :D



Emmy > Läser man en blogg enbart pga bilder så är det ju trist. Jag har bilder, rätt ofta - men INTE på barnen längre. :)

2010-02-10 @ 14:16:22
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: klara

jag är inte heller förtjust i hennes blogg, din är mkt bättre beckah.

2010-02-10 @ 15:56:14
Postat av: Sanna

bra med veckans blogg, alltid kul med tips på roliga bloggar och människor! /Sanna

2010-02-10 @ 20:09:31
URL: http://sannahl.blogg.se/
Postat av: Sussan

ÅH det va längesen man läste hennes blogg, följde henne förut, men ett tag va jag väldigt off från datan o tappade bort alla jag läste hos o hade lite kontakt med, det bara dig Beckah som jag har kvar sen babyfriends tiden =)

2010-02-10 @ 20:25:22
Postat av: Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Hihi veckans blogg, det verkar vara något som är populärt, kanske ska börja med det?



Mår ni bra?

Såg tänder som spruckit igenom, stackars söten.

2010-02-10 @ 22:24:06
URL: http://salkert.se
Postat av: "Snexig"

Grattis!

Du har fått en award! :-)

(Som du får göra vad du vill med)



Kram /"Snexig" ;-)



Ps: Bilden kommer via mailen Ds

2010-02-11 @ 02:40:37
URL: http://snexig.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback