Sökes: WS-fleece i strl 104

Fick två härliga traderapaket med posten igår :-)

WS-fleece i strl 80 och Lindbergtossor i strl 21 tror jag det var. Både jacka och tossor i toppskick. Han har skalkläder sen innan från Po.p. TYVÄRR i strl 74 och jackan är för liten, byxorna är okej! Men han ska få ärva kusin Jonathans jacka i strl 86 (så får Jonathan ta Alvins jacka i strl 92). 86 är ju lite väl stort kanske men det får funka! :-)

Jackan i 74 ska jag lägga ut på Tradera när jag får tummen ur.

Alvin behöver en Windstopper-flecejacka i strl 104! Har du någon att sälja? MAILA: [email protected]

Helst en av de nyare varianterna (med muddar alltså). Färg har ingen betydelse även om marinblå är rätt trist egentligen.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag köpte faktiskt en marinblå till inez i strl 104 inför hösten, till ordinarie pris... =/ Brukar inte handla så "dyra" grejer, men hade presentkort. Fick tag på en marinblå pop jacka i strl 104 på rea =) så kände att fleecen kunde jag betala för. Men visst är marinblå litetrist... skulle gärna ha en knallgrön som jag sett i skyltfönstret på pop =) Hoppas du hittar en bra windstopper. Inez blir hängande på galge till sensommaren, hösten =)

2010-02-27 @ 09:02:44
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback