Skriiiik och gnäll

Först var jag trött och Elmer sov så jag tänkte inte gå på föräldragruppen idag. Vi skulle vara i bibliotektet och prata språkutveckling och barnböcker vilket är både kul och intressant, men samtidigt så var jag ju på den träffen när jag gick på föräldragruppen med Alvin för två år sen så det ä'r ju inte hela världen att missa.

Men så vaknade Elmer (efter 10 minuters sömn) och Mathias skulle köra oss för han skulle ändå åka iväg med Alvin. Men så sätter gnällfisen igång att gallskrika och gnälla om vart annat. Han har varit sådan hela dagen och knappt sovit något.

Då trillade poletten ner ;-) tand nummer 2 såklart. Hög tid för det nu för det är ju 2 veckor sen första gång imorgon. De andra två barnen har fått första och andra tanden tätare. jag tyckte Alvin tog tid på sig som hade 11 dagar emellan.

Nu har jag kollat i munnen på Elmer och man kan verkligen se tanden även fast det inte är hål igenomän. Hoppas det går hål SNART! För två veckor sedan var han på det här humöret också tills det äntligen gick hål.

Så nu sitter vi hemma och tråkar :-/ men det var lixom inte läge att gå iväg på träff med den sura bebisen.


Kommentarer
Postat av: thile

Litt styrke fra meg vennen :o) Ikke rolig, men snart er det over og tannen titter frem. Og Elmer gnäller ikke mer.

Hans vakre øyne. Fredag må du se i postkassen <3<3<3

2010-02-10 @ 15:27:19
Postat av: Ewa

Stackarn, inte konstigt att han var lite gnällig.

2010-02-10 @ 16:01:30
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra med treungar

Ja titta!

Stackarn!

Här hemma har vi oxå skrik och gnäll fast det beror på feber och förkylning.

2010-02-10 @ 16:21:44
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: MANUELLA!

fin blogg du har :D Skulle vi kanske kunna följa varandra via blogglovin ? :D om du vill det så säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :) !

2010-02-10 @ 18:34:39
URL: http://manuellarihoneh.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag byter inte prenumerationer. Jag följer de bloggar jag finner intressanta men tack ändå.

2010-02-10 @ 18:48:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Nettan

Du kanske redan har hört det här många gånger och jag vet inte om det funkar för min dotters tänder har inte kommit än. Men jag fick ett tips om att man kunde stryka lite flytande alvedon på tandköttet om de verkade ha ont, då precis när tänderna är på väg igenom. Hoppas att den kommer snart så att han slipper ha ont iallafall. Ha en trevlig kväll.

2010-02-10 @ 22:07:48
URL: http://www.metrobloggen.se/vi2blir3
Postat av: Catrin

Fräsiga snorbusar :D

2010-02-10 @ 22:26:56
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Uppenbarligen ser du något som inte jag ser för jag ser då inget snor över huvudtaget på dessa bilder. jag brukar vara rätt noga med att kolla sånt dessutom eftersom sådana bilder är rätt otrevliga.

2010-02-10 @ 22:36:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lena

ok? så dem är otrevliga sånna bilder? är det inte naturligt med snor med precis som bajs ;)

2010-02-11 @ 08:13:07
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Klart det är naturligt med både bajs och snor men det betyder ju inte attd et är fräscht att lägga upp bilder på det.



Förstår inte riktigt vad du menade med bajset för inte fasen har jag lagt upp bilder på bajs vad jag vet iallafall.

2010-02-11 @ 09:23:57
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sussie

Gaaaah, va många ska gnälla på dig.. snorbusar o skit hit o dit.. GE ER!!! Klart det är naturligt me snooor o massa annat från barn. Ni som inte tål Beckhas blogg, varför trampa in hit mer än ofta..??? Alla har olika synpunkter o kommentarer här i livet, men de tyder ju inte på att alla måste hålla med just DIG! Jag tycker så - Du tycker si.

Nåja, jätte fina bilder iaf. Undrar när min tösa ska få sin första bissing, hon är nu 5½ månad. Mina pojkar fick kring 5 månaders dagen, ack så olika de är.

2010-02-11 @ 10:07:33
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback